ما در مردم‌سالاری پیشرو هستیم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قاضی بن صالح سفیر جدید تونس صبح امروز(دوشنبه) با رئیس‌جمهوری دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، “قاضی بن صالح” سفیر جدید تونس صبح امروز(دوشنبه) با رئیس‌جمهوری دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

رئیس‌ جمهوری ضمن ابرازخرسندی از تحولات اخیر تونس و نقش آن در کشورهای شمال آفریقا و با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) بنیانگذار مشورت در جهان اسلام بود، گفت: ما در مردمسالاری پیشرو هستیم. ایران و تونس علاوه بر همکاری‌هایی که در مجامع اسلامی و بین‌المللی دارند، می‌توانند در زمینه مسایل منطقه‌ای و جهان اسلام نیز با یکدیگر همکاری و رایزنی‌های نزدیکی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی با اشاره به مشترکات فرهنگی دو کشور مسلمان ایران و تونس بر توسعه و تقویت روابط اقتصادی و فرهنگی و ضرورت گسترش و تسهیل صنعت گردشگری میان دو کشور اظهار کرد: ایران خواهان توسعه روابط با کشور دوست و برادر تونس است.

سفیر جدید تونس: دولت تونس مصمم به گسترش و تحکیم روابط با ایران است

قاضی بن صالح سفیر جدید تونس نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام‌‌های گرم منصف المرزوقی رییس‌ جمهوری تونس به دکتر روحانی و عرض تبریک به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مفتخرم به کشوری مأموریت پیدا کرده‌ام که صاحب فرهنگ، تاریخ و تمدن بزرگ و شناخته شده‌ای در جهان است.

بین صالح ضمن تبریک پیروزی ملت ایران از طرف دولت و ملت تونس گفت: تونس خود را شریک پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران می‌داند.

سفیر جدید تونس در ایران افزود: دولت تونس مصمم به گسترش و تحکیم روابط خود با جمهوری اسلامی ایران نه تنها در عرصه سیاسی بلکه در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.