ما همواره شاهد هم پیمانی ایران با سوریه بوده‌ایم

دبیر مجلس مردمی سوریه گفت: برای ما هم جواری و دوشاشی ایران غیر منتظره نبوده چرا که همواره شاهد هم پیمانی ایران در کنار سوریه بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، “خالد العبود” دبیر مجلس مردمی سوریه در دیدار با علی اکبر ولایتی دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اجازه دهید به سهم خود و همکارانم در مقابل مواضع دولت ایران تشکر کنم و بگویم جمهوری اسلامی ایران در تمام این مدت تنها نبوده و ما نیز دوشادوش شما هم سنگر بوده ایم.

وی با ابراز سپاسگزاری از ولایتی به دلیل قرائت جامع و کامل و تعبیر وی درباره ملت و دولت سوریه تصریح کرد: برای ما هم جواری و دوشاشی ایران غیر منتظره نبوده چرا که همواره شاهد هم پیمانی ایران در کنار سوریه بوده‌ایم.

خالد العبود در ادامه اظهار داشت: آن چه که در سوریه رخ داده تنها حلقه یورش و تهاجم به این کشور نبوده بلکه این تهاجم در دوره‌ای ایران بعد سوریه و هم چنین کشورهای مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده و کشورهای منطقه همواره برای مقابله با امپریالیسم آماده هستند.

دبیر مجلس مردمی سوریه بیان کرد: بر ما پوشیده نبوده که دشمن ما از داخل به ما ضربه نمی‌زند ولی اگر دشمن ما داخلی باشد برخی از این دشمنان از حمایت‌های خارجی‌ها سود می‌برند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی افراد تلاش می‌کنند که اتحاد داخلی را در سوریه خدشه‌دار کنند و دشمنانی نیز از بیرون از خاک ما اتحاد داخلی ما را بازیچه دست خود کرده‌اند و ما نیز به هیچ کدام از این دو فرقه اجازه دخالت در یکپارچگی داخلی خود را نداده‌ایم.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.