ما پای ولایت و اسلام ایستاده‌ایم

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۶۹۹۰۷

ما پای ولایت و اسلام ایستاده‌ایم

 

خطیب جمعه اصفهان:

ما پای ولایت و اسلام ایستاده‌ایم

خط قرمز ما نابودی صهیونیسم است

خبرگزاری ممتاز: امام جمعه‌ اصفهان با اشاره به هراس دشمن از بیداری اسلامی، تأکید کرد که ما پای ولایت، اهداف خود و اسلام ایستاده‌ایم.

 

جمعه ۳۰ آبان – ۱۶:۳۸

 

به گزارش ممتاز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در خطبه‌های این هفته‌ نمازجمعه‌ اصفهان در مسجد امام (ره) به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از قضیه اسیدپاشی‌های اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت:اسیدپاشی هیچ ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد و هیچ بچه مسلمانی وجود ندارد که مرتکب چنین عملی شود.
وی با مفسد فی‌الارض خواندن عامل این جنایت، خاطرنشان ساخت: چنانچه حتی طبق ادعای بسیاری از دستگاه‌های تحقیقی، این کار، جنبه خصوصی داشته است باز هم فرقی نمی‌کند و حکمی به‌جز اعدام نخواهد داشت.
خطیب جمعه اصفهان با تأکید بر این‌که واقعه تلخ اسیدپاشی تنها مختص ایران نبوده و نیست، در انتقاد از رسانه‌های استکباری متذکر شد: همه‌ساله هزاران نمونه اسیدپاشی حتی در لندن گزارش می‌شود، سؤال اینجاست که “من و تو” یا “بی‌‌بی‌سی” چرا یکی از این موارد را رسانه‌ای نمی‌کنند؟ همان‌ها که داعشی‌ها و تروریست‌ها را علم کردند، پشت این موج هستند و افسوس که بعضی رسانه‌های داخل هم فریب خوردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر طی دومین خطبه نمازجمعه امروز به مناسبت‌های پیش رو نیز پرداخت و به‌واسطه فرارسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همیشه بار اصلی انقلاب اسلامی بر دوش بسیج و بسیجی‌ها بوده و هست. بسیجی که طبق بیانات حضرت امام (ره) از ایمان جوشیده است.
نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، بسیج را محدود به شکل و شمایلی خاص ندانست و گفت: شرط بسیجی بودن، تپیدن دل انسان برای اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. آمریکا و اسرائیل و انگلیس بدانند که تا بسیج هست، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند مرتکب شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر به‌علاوه به مذاکرات هسته‌ای نیز پرداخت و گفت: از همان اول هم ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداشتیم زیرا با صهیونیست‌ها گره خورده‌اند. به هر حال ما منتظر آن‌ها نخواهیم نشست چرا که به ۱۵۰ هزار سو برای نیروی هسته‌ای و تولید ۲۰ هزار مگاوات برق احتیاج داریم. ما با اتکا به منطق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، پایگاه‌های فردو و اصفهان و اراک را می‌خواهیم داشته باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان، تأکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود که موجبات شکست‌های دشمنان در سوریه و عراق را فراهم آورد و قدرت امروز ایران اسلامی مثل خاری شده که به چشم آمریکا و استکبار جهانی فرو رفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر به هراس دشمن از بیداری اسلامی و نظام اسلامی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خط قرمز ما مقاومت، بیداری اسلامی و نابودی صهیونیسم است. ما پای ولایت، اهداف خود و اسلام ایستاده‌ایم و شکست گروه‌هایی تروریستی نظیر داعش تنها به‌وسیله پشتیبانی و حمایت جمهوری اسلامی ایران عملی خواهد شد.
امام جمعه موقت اصفهان طی بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز‌ از جاری شدن آب در زاینده‌رود ابراز رضایت کرد و گفت: به‌جز این‌که صرفه‌جویی وظیفه‌ای همگانی است، متأسفانه سالیان سال از ضعف مدیریت در حیطه تولید و توزیع و مصرف آب رنج برده‌ایم. وزارت نیرو باید درخصوص مدیریت صحیح آب و توزیع آن کار کار‌شناسی انجام دهد.
گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر طی خطبه اول ضمن دعوت خود و تمامی نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، اظهار داشت: جلوگیری از گناه و مبارزه با شیطان از شئونات تقواست. براساس روایات، شخص مؤمن، خود و خانواده‌اش را به‌وسیله تمسک به تقوا، از آتش گناه دور می‌سازد چرا که تقوا درحقیقت به‌معنی صیانت از ارزش‌ها و مبارزه با ضدارزش‌هاست.
نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به بحث مهم امر به معروف و نهی از منکر هم پرداخت و گفت: صد‌ها معروف و منکر وجود دارد که بایستی با نگاهی جامع به آن‌ها نگریسته شود. لازم است که امر به معروف توأم با مهربانی باشد و در این راه باید ضررهای منکرات از طرق مختلف از جمله رسانه‌های همگانی گفته شود.

خبرگزاری ایمنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.