مباحث میراث فرهنگی درباره سازه روی پشت بام تئاتر شهر اساس کار ما نیست

مباحث میراث فرهنگی درباره سازه روی پشت بام تئاتر شهر اساس کار ما نیست

قادر آشنا:

مباحث میراث فرهنگی درباره سازه روی پشت بام تئاتر شهر اساس کار ما نیست

رئیس مرکز هنر‌های نمایشی گفت: مباحثی که میراث فرهنگی درباره سازه روی پشت بام تئاتر شهر بیان کرده، اساس کار نیست و نمی‌توانیم بگوییم چون میراث گفته است، این سازه باید جمع شود.

منبع : خبرگزاری فارس

تاریخ : سه شنبه ۳۱ مرداد ساعت ۱۶:۵۶

«قادر آشنا» رئیس مرکز هنر‌های نمایشی در خصوص سازه‌ روی پشت بام تئاتر شهر که قرار بود به دستور سازمان میراث فرهنگی ظرف مدت یک هفته جمع‌آوری شود، اظهار داشت: با میراث فرهنگی به عنوان یک نهاد قانونی و نهادی که معتبر در اصول میراث فرهنگی است بحثی نداریم و قبول داریم اما مباحثی که میراث فرهنگی مطرح کرده، خیلی اساس کار نیست و نمی‌توانیم بگوییم چون میراث فرهنگی مطرح کرده است باید جمع شود.
وی در ادامه افزود: از ابتدای این ماجرا گفته بودیم که این بنایی که قرار است درست شود نباید به ساختمان تئاتر شهر آسیبی وارد کند و این بنا در اصل نیز زیبنده تئاتر شهر نیست اما حالا که آماده شده، دستور جابه‌جایی این سازه را داده‌ام. چون به تعطیلات خوردیم این کار در اسرع وقت انجام خواهد شد.
رئیس مرکز هنر‌های نمایشی خاطر‌نشان کرد: قرار است این سازه به محوطه پارکینگ روبروی تالار وحدت انتقال پیدا کند و در آنجا نصب شود. اگر این سازه از نظر نور، صدا، گرمایش و سرمایش تجربه خوبی باشد، قابل انتقال به سراسر کشور خواهد بود.
وی در انتها بیان داشت: کار جمع‌آوری و انتقال این سازه زمان خاصی ندارد اما قرار است در اسرع وقت به محل جدید خود انتقال پیدا کند.

کد خبر: ۴۵۱۶۱

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.