مبارزه ˝پیشتازان فضا در تاریکی˝ با تبهکاران بین‌المللی در بهار + آنونس

۲۱م اسفند ،

جدیدترین نسخه پوستر فیلم اکشن و علمی تخیلی ˝پیشتازان فضا در تاریکی˝ از محصولات کمپانی پارمونت پیکچرز در حالی انتشار یافت که مسئولان این کمپانی هرگونه تغییر در زمان اکران این فیلم را تکذیب کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، چندی پیش چند رسانه سینمایی هالیوود با انتشار یافتن خبری مبنی بر طولانی شدن روند تدوین “پیشتازان فضا در تاریک” از تغییر زمان اکران آن خبر داده بودند اما مسئولان کمپانی پارامونت پیکچرز با تکذیب این خبر از آماده شدن به موقع این فیلم و اکران قطعی آن در روز ۱۷ ماه می ۲۰۲۲ میلادی (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۲) خبر دادند.

جفری جاکوب آبرامز (جی.جی.آبرامز) کارگردانی “پیشتازان فضا در تاریک” را برعهده دارد و فیلمنامه آن را نیز رابرت اورسی و الکس کورتزمان به صورت مشترک با هم به رشته تحریر درآوردند.

داستان “پیشتازان فضا در تاریکی” روایت جستجوها و مبارزات کاپیتان کرک با یک گروه جنایتکار است که در داخل یک سازمانی امنیتی و نظامی شکل گرفته و بخاطر اینکه این تبهکاران توانستند به سلاح‌های کشتار جمعی دست پیدا کنند هیچ دولتی توانایی متوقف کردن اعمال جنایتکارانه آنها را ندارد که در این بین کاپیتان مبارزات خود را آغاز می‌کند.

جی.جی.آبرامز علاوه بر کارگردانی چندین قسمت از سریال‌های معروف “لاست”، “دگرگونی” و “فرنج”، ساخت فیلم‌های مطرحی همچون “سوپر۸″، “عملیات غیرممکن۵″، “دروازه”، “Shelter”، “Portal”و… را در کارنامه سینمایی خود دارد.

به نوشته هالیوودنیوز، بندیک کامربربچ، کریس پاین، کارل اوبرن، زو سالدانا، سیمون پگ، زچری کوئینتو، الیس ایو، آنتون یلچین، تام آرچدیکن، بروس گرین‌وود، پیتر ولر، نولن نورث، الی کای و فلیستی ورن بازیگران این فیلم علمی تخیلی می باشند.

آنونس فیلم اکشن و علمی تخیلی “پیشتازان فضا در تاریکی” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.