“مبارزه با تروریسم” حربه‌‌ شوم آمریکا برای دامن‌زدن به اوضاع وخیم افغانستان

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب به سرکردگی آمریکا با مطرح کردن شعارهایی همچون مبارزه با تروریسم به دامن زدن به اوضاع در افغانستان اقدام می‌کند.

” سید جلال ساداتیان ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های دوگانه غرب نسبت به گروه تروریستی طالبان در افغانستان، گفت: آمریکا برای تامین منافع خود و همچنین اعمال نفوذ هرچه بیشترش در منطقه از هر گونه حربه‌ای تحت عنوان “مبارزه با تروریسم”در افغانستان و به تبع آن در پاکستان استفاده می‌کند.
 
وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با شناسایی مراکز تجمع و فعالیت‌های گروه‌های تروریستی همچون طالبان و با تسلیح و تجهیز آنها به عملیات تروریستی اقدام می‌کنند و این درحالی است که قربانی اصلی این اقدامات جنایتکارانه غیرنظامیان بی‌دفاع می باشند.
 
ساداتیان تصریح کرد: تلاش دولتمردان کاخ سفید و به کارگیری از تاکتیک‌ها و فنون مختلف تنها یک بازی برای تحت فشار قرار دادن دولت افغانستان و به طور کلی محک زدن مردم افغان در جهت تامین امنیت و منافع خود در این کشور است.
 
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با تقویت نیروهای امنیتی و انتظامی افغانستان به وسیله تجهیزات نظامی و جنگی در تلاش برای دامن زدن هرچه بیشتر به ناامنی‌‌ها در این کشور است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.