مبانی فکری سخیف منافقین آنان را به ابزار دست آمریکا تبدیل کرده است

عضو هیئت علمی دانشکده فنی واحد تهران جنوب گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه بی‌دلیل از گروهک تروریستی دفاع نکرده‌اند و هم‌اکنون نیز خروج نام منافقین از لیست تروریست‌ها در راستای استفاده راحت‌تر و بی‌سروصداتر از این گروهک است.

محمدرضا جلیلی عضو هیئت علمی دانشکده فنی واحد تهران جنوب  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه  باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخیر سیاستمداران آمریکا در خروج نام منافقین از لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: آمریکا همواره بزرگترین حامی منافقین در سطح جهان بوده، لذا برای ادامه سیاست‌های خبیثانه خود در منطقه نیازمند حمایت همه جانبه از این گروهک تروریستی است.

وی با بیان اینکه اخراج گروهک منافقین از پادگان اشرف موجب برملا شدن پرونده‌هایی مبنی بر حمایت آمریکا از منافقین در راستای سیاست‌های خرابکارانه غرب در منطقه بود، تصریح کرد: سیاست مقابله با شیعیان منطقه خاورمیانه ایجاب می‌کند تا غرب از منافقین به عنوان قوی‌ترین پایگاه خود حمایت کرده و آن را حفظ کند.

جلیلی با تاکید بر اینکه مبانی فکری و اعتقادی بی‌پایه و اساس منافقین آنان را به ابزار دست آمریکا برای پیاده سازی اهدافش مثمر ثمر ساخته، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هیچگاه بی‌دلیل از این گروهک تروریستی دفاع نکرده‌اند و هم‌اکنون نیز خروج نام منافقین از لیست تروریست‌ها در راستای استفاده راحت‌تر و بی‌سروصداتر از این گروهک تروریستی است.

عضو هیأت علمی دانشکده فنی واحد تهران جنوب در ارتباط با احتمال استقرار گروهک تروریستی منافقین در کشورهای همسایه ایران خاطرنشان کرد: توانمندی ایران در دفع حملات روانی و نظامی دشمن این اطمینان را به ما می‌دهد که حضور آنان در منطقه هیچ خطری را متوجه جمهوری اسلامی ایران نمی‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.