مبعلی: احتمال ماندن جباری در استقلال کم است/ من جای هیچ کس نیامده‌ام/ به خاطر رئالی‌ها دوست دارم پرتغال قهرمان شود

به گزارش خبرآنلاین؛ او امیدوار است که یک فصل خوب در این تیم داشته باشد. ایمان در مورد شرایط استقلال، شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

شرایط فعلی استقلال چطور است؟

در حال حاضر تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهیم تا این مرحله را پشت سر گذاشته و تمرینات تاکتیکی را شروع کنیم.

نظرت در مورد خریدهای استقلال چیست؟

فکر می‌کنم این خریدها با توجه به نیازهای تیم صورت گرفت و آقای قلعه‌نویی‌ سعی کرد با تفکرات خود نفرات مورد نظرش را جذب کند. هنوز هم جا دارد که چند بازیکن دیگر به استقلال اضافه شوند و فکر می‌کنم با جذب چند بازیکن خارجی با کیفیت شرایط تیم ما بهتر شود.

به استقلال به خاطر بازگشت چند بازیکن سابق این تیم لقب تیم برگشتی‌ها را داده‌اند. نظر تو چیست؟

به نظر من هیچ ایرادی ندارد که بازیکنان سابق استقلال دوباره برگشته‌اند. این تصمیم قلعه‌نویی‌ است و این بازیکنان هم با شرایط استقلال آشنا هستند.

قبول داری نباید از استقلال می‌رفتی؟

مطمئنا اگر می‌ماندم شرایط بهتر بود و انتخاب من اشتباه بود.

نظرت در مورد خریدهای پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته که هر کدام از آنها سال قبل در تیم‌هایشان بهترین بازیکن بودند. در ضمن اکثر مهره‌های جدید پرسپولیس در خط دفاعی بازی می‌کنند. فعلا که لیگ شروع نشده و معلوم نیست که بازیکنان جدید پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت. در مورد استقلال هم باید بگویم که این تیم نیاز به تغییرات زیادی نداشت.

فکر می‌کنی استقلال قهرمان شود؟

استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی است ولی رسیدن به قهرمانی نیازمند خیلی چیزها است. ما رقیبان سرسختی داریم و باید تلاش کنیم.

می‌گویند استقلال تو را به جای مجتبی جباری آورده است؟

زمانی که در استقلال بودم در خیلی از بازی‌ها من و مجتبی در کنار یکدیگر بازی کردیم و هیچ مشکلی هم وجود نداشت. من جای شخص خاصی به استقلال نیامده‌ام و می‌خواهم همیشه خودم باشم.

فکر می‌کنی جباری در استقلال بماند؟

فکر می‌کنم احتمال ماندن جباری در استقلال کم است و من هم مثل خیلی‌ها این موضوع را از گوشه و کنار می‌شنوم یا از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شوم. مجتبی بازیکن خوبی است و اگر شرایط برایش مناسب باشد می‌ماند. تجربه او می‌تواند به استقلال کمک کند.

راستی قرار است چه شماره‌ای را برتن کنی؟

من شماره ۲۳ را برتن می‌کنم و این شماره را دوست دارم.

بازی‌های یورو ۲۰۱۲ را می‌بینی؟

بله، من آلمان، پرتغال و اسپانیا را دوست دارم.

کدام تیم را بیشتر دوست داری؟

هیچ کدام! تیم ملی ایران را دوست دارم.

دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟

دوست دارم پرتغال قهرمان شود. آنها تیم خوبی دارند و مربی خوبی هم روی نیمکت پرتغال می‌نشیند. به خاطر رئالی‌های پرتغال مثل رونالدو و پپه دوست دارم این تیم قهرمان شود.

راستی در حال حاضر الگوی تو در کاشته زدن چه کسی است؟

الان الگوی خاصی ندارم ولی معتقدم بکام بهترین کاشته زدن دنیا است. البته هر بازیکنی نظر خودش را دارد و به عنوان مثال میلاد میداوودی سبک کاشته زدن رونالدو را دوست دارد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.