مبلغ قبوض همراه اول اشتباه است

مبلغ قبوض همراه اول اشتباه است

مشترکان دارنده سیم‌کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند.

غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: برخی از مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکان می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکان اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

او با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. حميدرضاصبور:

    همراه اول بدلیل نداشتن کنترل حساب اینترنتی،هم مبلغ بسته رامنظور وهم تعرفه آزاد برای مشتری حساب میکند.اینجانب ٩٩٩٠تماس گرفتم بمدت یکماه ونیم است کارشناسان هنوز رسیدگی نکرده اند.۵٠٠٠ تماس گرفتم هیچ کاری انجام نپذیرفت.این سؤاستفاده ازاعتمادمشتریان است؟

  2. یاد:

    من از طرح هدف رو بزن شاکی هستم . همراه اول با تشویق مشتری به صحبت کردن کردن بیشتر به بهانه این طرح که او فکر می کند با پرداخت مبلغ کمتر می تواند یک ماه رایگان صحبت کند از افراد کلاهبرداری مکالمه ای می کند. خواهشمندم در طرح های همراه اول به هیچ وجه شرکت نکنید چون دزدی است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.