مبنا کارت آریا، از تولد تا کارآفرینی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

حضور مبنا کارت در دومین نمایشگاه بانکداری الکترونیک

یکی از محصولاتی که شرکت مبنا کارت آریا امسال به سبد محصولات اضافه کرده، دستگاه سورتر تازه بانکی است که در نمایشگاه بانکداری الکترونیک رونمایی خواهد شد.

خبراقتصادی:مبنا کارت آریا یکی از شرکتهای ارائه دهنده تجیهزات بانکی است که مسیر پیشرفت را به سرعت طی کرده و سالانه محصولات تازهی را به سبد کالایی خویش در زمینه سیستم‌های بانکی افزوده است. در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت امسال شاهد حضور این شرکت به عنوان یکی از حامیان نقره‌ای هستیم. تحریریه «عصر تراکنش» نیز یک بعدازظهر سرد زمستانی به سراغ این شرکت رفت و در خصوص اهداف، برنامه‌ها و محصولات مبنا کارت آریا از آنها پرسید.

 مبنا کارت آریا، از تولد تا به امروز

مهرداد حیدرپور مدیر عامل شرکت مبنا کارت آریا دربارهٔ این شرکت می‌گوید: مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و هم اکنون ۱۲۰ نفر پرسنل دارد. ماموریت این شرکت در خصوص راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی است. هدف مبنا کارت تمرکز بر روی تجهیزات بانکی است. افق ما این است که بتوانیم راهکارها و تجهیزات بانکی به روزی دنیا را به مشتریانمان عرضه کنیم.

 راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی

 این شرکت در زمینه صدور کارت‌های بانکی فعالیت دارد نزدیک به ۴۰ میلیون کارت به سیستم بانکی تا کنون ارائه داده است و نزدیک به سه هزار دستگاه صدور آنی کارت در شبکه بانکی سهم دارد که این خدمات را در سراسر کشور به بانک‌های تجارت، رفاه، ملت و سایر بانک‌ها ارائه می‌دهد.

مبنا کارت آریا در زمینه راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی با داشتن مجوز psp از بانک مرکزی ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی pos در شبکه بانکی است . این شرکت در زمینه ارائه کارتهای بانکی نیز فعالیت دارد کارت‌های بانکی فعالیت دارد و ۴۰ میلیون کارت ارائه داده است. در زمینه صدور دستگاه با برند smart تا کنون نزدیک به ۳۰۰۰ دستگاه در شبکه بانکی فعال می باشند و مشتریان پروژه صدور آنی کارت میتوان به نام بانک ملت، بانک تجارت و بانک رفاه و سایر موسسات مالی را نام برد.

فعالیت دیگر این شرکت در زمینه خدمات پشتیابانی دستگاه های pos میباشد. مبنا کارت آریا با دارا بودن مجوز psp از بانک مرکزی و تاییدیه شبکه شاپرک تا کنون نزدیک به ۱۴۰۰۰۰ pos در شبکه بانکی نصب و راه اندازی نموده است که مشتریان این خدمات شرکت مبنا کارت بانک تجارت، بانک شهرو بانک توسعه تعاون میباشد . یکی دیگر از فعالیت‌های مبنا کارت ارائه تجهیزات به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها در زمینه ماشین‌های اداری و پرینترها است و حدود ۵۰۰ بیمارستان در حوزه شبکه بانکی بیمارستان‌ها را تحت پوشش قرار داده است.

 چگونگی حضور مبنا کارت در دومین نمایشگاه بانکداری الکترونیک

حیدرپور در خصوص حضور این شرکت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت فعالیتش را با هدف توسعه در مارکت بانکی  به صورت هر ساله در زمینه سیستم‌های بانکی عنوان کرد . یکی از محصولاتی که شرکت امسال به سبد محصولاتش اضافه کرده، دستگاه سورتر بانکی است و در نمایشگاه امسال نیز از این دستگاه رونمایی خواهد شد. این دستگاه قابلیت جدا سازی و تشخیص اسکناسهای جعلی را از اسکناسهای واقعی را دارد و دارای امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناسها و سایر موارد را دارا میباشد .

شرکت مبنا کارت آریا برای اولین بار در نمایشگاه بانکداری و نظامهای پرداخت رونمایی این محصول را خواهد داشت این دستگاه با توجه به اینکه شرکت مبنا کارت آریا دارای نمایندگی از کمپانی GRG است و همچنین این کمپانی دارای محصولات دیگر نیز در ایران است که میتوان به ATM ها اشاره نمود. مبنا کارت آریا با ارائه مدلهای مختلف از این دستگاه سورتر در این نمایشگاه سعی بر معرفی محصول برای بانکها خواهد بود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.