متافیزیک چیست؟

 

 

 

 

امروزه همه مردم با شنیدن نام متافیزیک به یاد قدرت های جادویی می افتند . بعضی آنها را تکذیب و بعضی تأیید می کنند و عده ای هم بی تفاوت هستند . هر کس می خواهد از متافیزیک صحبت کند خود را آماده می کند تا کلمات و جملات سنگین سر هم کند و یا کارهای خارق العاده از خود نشان دهد .



ولی واقعا متافیزیک یعنی چه ؟


 

متافیزیک را کسی می فهمد که ابتدا از دنیای مادی و فیزیکی بهره ای جسته و قدری آن درک کرده ؛ کسی که در مورد دنیای فیزیکی تحقیق و تفحص کرده و از اطراف خود باخبر  است . متافیزیک علمی است که انسان را به ورای دنیای فیزیکی می برد . چیزی و جائی بالاتر از فیزیک.


 

متاسفانه در ذهن همه جا گرفته که قدرت متافیزیکی منحصر به انجام کارهای خارق العاده ای مثل هیپنوتیزم کردن دیگران و از دیوار رد شدن و غیب گوئی و…… است ولی متافیزیک واقعی یعنی از خود رد شدن . از دیوار رد شدن را هر کسی می تواند با یک سری تمرینات سخت و مداوم به دست آورد ولی از خود گذشتن کار هر کسی نیست .

 

 

از مال ِ خود ، از فرزند ِ خود ؛ از همسر ِ خود و از زندگی ِ خود و نهایتا از وجود خود گذشتن کار یک متافیزیسین واقعی است .

 

 

متافیزیک واقعی انسان را به خدا نزدیک و نزدیکتر می کند تا جائی که بین خود و خدای خود فاصله نبیند .

 

 

شما می توانید با یک سری تمرینات و ریاضت ها  انرژیِ خود را بالا ببرید و توانایی هیپنوتیزم فرد مقابل خود را پیدا کنید ولی واقعا این به چه دردی می خورد اگر خودتان را نشناخته باشید ؟ زمانی این هیپنوتیزم دیگران به درد شما می خورد که خدای خود را پیدا کرده باشید و این خدای واقعی خودبخود ، هم شما و هم دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد .

 

 

متافیزیک واقعی به شما کمک میکند که خودتان را بشناسید و خودتان را پیدا کنید .

 

 

آیا هیچگاه از خودتان سؤال کرده اید که واقعا چه کسی هستید ؟ و در این دنیا چه می کنید ؟ چرا اینجا متولد شده اید ؟ چرا در این خانواده زندگی می کنید ؟ چرا این شغل را دارید ؟ و چرا همسر شما این شخص است و دیگری نیست ؟ و هزاران چرای دیگر .

 

 

آیا عصبانیت خود را دیده اید ؟ و آیا شادی خود را فهمیده اید ؟ و می دانید که چه چیزی شما را خوشحال و چه چیزی شما ناراحت میکند ؟ و چرا ؟

 

 

در متافیزیک واقعی جواب تمام این سؤال ها را پیدا می کنید و این خودشناسی بزرگترین قدرت را به شما میدهد .

آیا هیچگاه از خود پرسیده اید که رابطه شما با  خداوند چگونه است ؟

 

 

شما ؛ خود ِ شما ، خداوند به شما چگونه می نگرد ؟ و شما به خدا چگونه ؟

 

 

آیا از خود پرسیده اید که قبل از تولد کجا بوده اید ؟ و بعد از مرگ کجا می روید ؟ و هزاران سؤال دیگر .

 

 

اگر متافیزیک را بطور واقعی پیدا کنید و بشناسید ؛ جواب این سؤالات پیدا می شود و آنگاه وجود درونی شما عوض میشود و این عوض شدن شما ، این عوض کردن خودتان به دست خودتان یعنی تولدی دوباره در درون ، یعنی متولد کردن خودتان در خودتان  ؛ و این یعنی قدرت متافیزیکی .

 

 

اگر به سراغ متافیزیک می آئید به خودتان نگاه کنید و هر روز خود را محک بزنید . اگر آرامش شما بیشتر شده ، درست قدم بر می دارید وگرنه بایستید و به عقب برگردید .

 

 

اگر عبادت شما غنی تر شده راهتان درست است .

 

 

اگر توانائی خدمت به دیگران پیدا کرده اید ، ادامه دهید که راهتان درست است .

 

 

اگر مهر و محبت شما زیاد شده ، واقعا متافیزیک  فهمیده اید .

 

 

متافیزیک واقعی شما را پله پله جلو می برد تا به ملاقات خدا نائل شوید  و پله های این نردبان  خدمت به بندگان

 

 

خدا ، عبادت و نیایش ، مهر و محبت ، آرامش و صفای باطنی است . 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.