متخلفان ساختمان ساز دیگر آسوده نیستند

۲۷م دیماه ،

سامانه جغرافیایی تخلفات ساختمانی مهمترین ابزار کنترلی در برخورد با متخلفان است که سال آینده رونمایی می گردد و امید است تخلفات ساختمانی به صورت چشم گیری کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،رضا نگهبان،میر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد شهرداری تهران تاکید کرد: سامانه جغرافیایی تخلفات ساختمانی سال آینده رونمایی خواهد شد و اکنون نیز در حال طراحی است تا تمام آمار تخلفات بر روی نقشه های GIS قرار گیرد به صورتی که هم آراء اجرا شود و آراء اجرا نشده به شکل مشخص قابل رویت باشد.
وی ادامه داد: اجرای آرای ماده صد و جلوگیری از تخلفات ساختمانی به عنوان یکی از مهمترین وظایفی است که در سال های اخیر با جدیت دنبال شده و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده تا متخلفان احساس امنیت نکنند.
وی تصریح کرد: علاوه بر فعال شدن نرم افزار اجرای آرای ماده صد و شناسایی آرای صادره از ابتدای بلدیه تاکنون راه اندازی سامانه جغرافیایی تخلفات ساختمانی نیز در دست اقدام است.
نگهبان اذعان داشت: این سامانه به شکلی در حال طراحی است که همه تخلفات بر روی نقشه GIS قرار گیرد و ابزاری باشد در جهت برخورد با متخلفان ساختمانی و امروز با وجود افزایش آرا طی سال های مختلف تنها ۷۵ هزار رای بر زمین مانده و این در حالی است که چهار سال قبل بیش از ۳۰۰ هزار رای بدون رسیدگی وجود داشت.
مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد شهرداری تهران خاطر نشان کرد: اکنون شاهد آن هستیم که هیچ ارباب رجوعی برای پیگیری پرونده خود به کمیسیون ماده صد مراجعه نمی کند و همین موضوع نشان دهنده کاهش تخلفات و عدم دخالت کاربر در پرونده است و مراجعان جهت پیگیری هر مرحله از پرونده خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه نمی کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.