متروی تهران به فرودگاه امام (ره) می‌رسد

جام جم آنلاین: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تمامی بسترها و زیر ساخت‌های متروی تهران ـ فرودگاه امام خمینی (ره) آماده شده و این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تا پایان دولت دهم ۵۱ طرح مهر ماندگار به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: این طرح‌ها شامل بیمارستان‌های فرسوده‌، خوابگاه‌های دانشجویی، سد، تصفیه خانه فاضلاب، بزرگراه پردیس به رودهن و همت است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهمی که امسال در استان تهران عملیاتی می‌شود، بهره‌برداری از مترو تهران ـ فرودگاه امام است و با توجه به تخصیص اعتبارات و همچنین آماده شدن زیر ساخت‌های آن، این خط از مترو به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی همچنین گفت: متروی تهران تا نیمه اول سال ۹۲ نیز به پرند کشیده خواهد شد.

متروی تهران تا پایان دولت دهم به پیشوای ورامین می‌رسد

معاون عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: در بخش توسعه حمل و نقل عمومی پیش بینی می‌کنیم تا پایان دولت دهم متروی تهران به پیشوای ورامین نیز برسد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های این خط از مترو نیز در حال آماده سازی است و حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات آن تحویل متروی تهران شده و ادامه عملیات اجرایی طرح با شرکت مترو است.

کلنگ زنی متروی تهران ـ پاکدشت در هفته آینده

به گفته محمودی هفته آینده نیز کلنگ‌زنی متروی تهران به پاکدشت در دستور کار قرار دارد و هرچند که اعتبارات آن در دولت لحاظ شده، اما با توجه به این‌که هزینه عملیات این خط از مترو بالاست، امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات، این خط از مترو نیز به بهره‌برداری برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.