مترو جوابگوی نیاز شهروندان نیست

چکیده: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان مترو گفت: با توجه به اعمال تحریم‌ها علیه ایران، با مشکلاتی در خرید و واردات قطعات و واگن‌های مترو مواجه هستیم.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت خسرو دانشجو، اظهار داشت: اگر مجموعه‌های بزرگی مانند مترو به صورت دائمی نوسازی نشوند، فرسودگی آنها پس از مدتی غیر قابل اجتناب است.

وی در ادامه افزود: نوسازی ناوگان مترو باید در مقاطع زمانی مختلف انجام شود اما با توجه به اینکه کشورمان در تحریم قرار دارد، نوسازی این ناوگان با مشکلاتی عدیده مواجه است به گونه‌ای که نمی‌توانیم به راحتی قطعات و واگن مترو خریداری و وارد کنیم.

دانشجو با بیان اینکه باید این شرایط سخت مدیریت شود، تصریح کرد: البته با کمک‌های دولت و حمایت‌های نمایندگان مجلس از مدیریت شهری تهران، مقدمات افزوده شدن ۱۰۰ واگن به قطار شهری تهران و حومه فراهم شده است.

این مقام مسئول با مد نظر قرار دادن کیفیت خدمات رسانی مترو به شهروندان تهرانی عنوان کرد: قرار است این تعداد واگن در یک زمان‌بندی مشخص به مترو تهران افزوده شود اما با توجه به حجم بالای تردد در مترو، افزوده شده این تعداد واگن نمی‌تواند وضعیت خدمات رسانی را به حدی مطلوب کند که برای مردم ملموس باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تلاش‌های شهرداری تهران برای بهبود و نوسازی مترو یادآور شد: شهردار تهران دغدغه بسیاری در مورد فرسودگی ناوگان مترو و نوسازی آن دارد که امیدواریم خدمات ارائه شده در مورد مترو به حدی افزایش یابد تا برای مردم محسوس باشد


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.