مترو شهر جدید پرند نیمه اول سال ۹۲ بهره‌برداری می‌رسد

۲۷ آبان ،

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات روسازی مترو شهر جدید پرند که از حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز و به فرودگاه امام خمینی (ره) ختم می شود از مرحله روسازی قبل است ، گفت: تا پایان نیمه اول سال ۹۲ مترو به شهر جدید پرند می رسد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی راه و شهرسازی،علی نیکزاد در حاشیه بازدید روز جمعه ۲۶ آّبان،‌از شهر جدید پرند با اشاره به اینکه کل مسیر مترو از حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) تا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که در مسیر خود از شهر جدید پرند نیز عبور می کند ،‌ رفع معارض شده است، اظهار داشت: در اکثر نقاط این مسیر ۵۲ کیلومتری کار روسازی پروژه انجام شده و در مرحله ریل گذاری قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه اشخاص فعال در پروژه مترو شهر جدید پرند با همه توان برای به اتمام رسیدن آن تلاش می کنند اظهار امیدواری کرد: پایان نیمه اول سال ۹۲ مترو از شهر جدید پرند وفرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عبور کند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به عوارضی آزاده راه تهران – ساوه اشاره کرد و افزود: چنانچه وجود این عوارض مشکلاتی را برای تردد ساکنان شهر جدید پرند ایجاد کند،‌ ساختمان آن برای رفاه آنها جابجا می شود.

وی با بیان اینکه قیمت مسکن مهر تا این لحظه افزایشی نداشته است. خاطر نشان کرد: چنانچه قیمت برخی مصالح و اقلام مورد نیاز کاهش نیابد ، نرخ جدید با انجام کار کارشناسی و در تعامل با انبوه سازان تعیین می شود اما در هر حال تغییر قیمت ها شامل واحدهای مسکونی که قسط چهارم خود را از بانک دریافت کرده اند نمی شود. /عب
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.