متسو جایگزین مارادونا در تیم الوصل امارات شد

پایگاه اطلاع رسانی ”یورو اسپورت” روز سه شنبه نوشت: باشگاه ”الوصل” امارات عربی متحده، امروز (سه شنبه) با ”برونو متسو” مربی فرانسوی قرارداد بست و این مربی را جایگزین ”دیگو مارادونا” اسطوره فوتبال آرژانتین کرد.

بر این اساس، باشگاه ”الوصل” امارات عربی متحده برای دو فصل با ”متسو” به توافق رسید و این مربی، هدایت این تیم اماراتی که از سال ۲۰۰۷ تا کنون در لیگ فوتبال امارات قهرمان نشده است را برعهده گرفت.

”متسو” در حالی به فوتبال امارات عربی متحده نزدیک شد که در سال ۲۰۰۳، هدایت تیم ”العین” امارات عربی متحده را برعهده داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی آسیا نیز دست یافت.

این مربی فرانسوی در سال ۲۰۰۶، هدایت تیم ملی فوتبال امارات عربی متحده را برعهده گرفت و با این تیم در سال ۲۰۰۷ به عنوان قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دست یافت.

وی سپس به قطر رفت و در سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و هدایت تیم باشگاه ”السد” قطر را برعهده گرفت.

بهترین نتیجه ای که ”متسو” به دست آورده است با تیم ملی فوتبال سنگال در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ (کره جنوبی – ژاپن) است که با این تیم به دور دوم مسابقات صعود کرد اما در این مرحله با شکست مقابل ترکیه از صعود به مرحله بعدی بازماند.

خاطرنشان می شود، این مربی فرانسوی پیش از این، مذاکراتی با مسوولان باشگاه ”پرسپولیس” در تهران انجام داد اما در نهایت تیم پرسپولیس تهران با ”مانوئل ژوزه” مربی پرتغالی قرارداد بست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.