متفاوت‌ترین راه‌های مقابله با پشه‌

فروردین ۱۴۰۳

برای آنکه هیچوقت پشه ها در این فصل علاقه ای به خوردن خون شما نداشته باشند باید نکات مختلفی را رعایت کنید که درادامه با هم آن ها را مرور خواهیم کرد.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، بدترین خاطره ای که از تابستان می توان داشت نیش پشه هایی است که نمی گذارند شب خوشی را به صبح برسانیم. این حشره ها در تابستان بسیار پرکار می شوند و کسی از دست آن ها در امان نخواهد بود.

راه های مختلفی برای مقابله با نیش پشه ها تا به حال ارائه شده است که در میان آن ها می توان استفاده از مواد شیمیایی یا کرم های مختلف را نام برد.

برای آنکه هیچوقت پشه ها در این فصل علاقه ای به خوردن خون شما نداشته باشند باید نکات مختلفی را رعایت کنید که درادامه با هم آن ها را مرور خواهیم کرد.

** سعی کنید هنگام غروب یا صبح های بسیار زود از خانه خارج نشوید چرا که بهترین زمان برای نیش زدن پشه ها در این دو موقع است. در این هنگام در خانه باشید تا از نیش پشه ها بدون هیچ دردسری در امان بمانید.

** از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید زیرا حشرات کوچک مانند پشه بیشتر به رنگ های تاریک و تیره جذب می شوند. باپوشیدن لباس های سفید شما دیگر توسط پشه دیده نمی شوید و احتمال نیش خوردن نیز بسیار پایین خواهد امد.

** استفاده از عطرهای مختلف سبب می گردد تا پشه ها بیشتر به سمت بدن جذب شوند. محققان می گویند پشه ها بیشتر دوست دارند به سمت اشخاصی بروند که از عطرهایی با بوی گل استفاده می کنند. این عطرها پشه ها را یاد گل می اندازند.

** بیشتر آب بنوشید تا پشه ها کمتر جذب شما شوند. محققان به این نتیجه رسیده اند که استفاده نوشیدنی های شیرین و مخصوصا ماالشعیر می تواند سبب جذب پشه ها شود اما آب کمتر سبب جذب پشه ها می گردد و بیشتر در امان خواهید بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.