متقاضیان ثبت نام شده در جذب هیئت علمی به دانشگاه ها مراجعه کنند

۲۳ آبان ،

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علم تحقیقات و فناوری گفت: متقاضیان ثبت نام شده در فراخوان شهریورماه جذب اعضای هیئت علمی برای پیگیری پرونده خود به دانشگاه ها مراجعه کنند.

محمد رضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علم و تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  پرونده متقاضیانی که در مرحله تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیأت علمی اقدام به تعیین اولویت کرده اند به صورت الکترونیکی و به سرعت برای دانشگاه ها ارسال می‌شود.

وی افزود: در این دوره ۳ هزار و ۴۷۵ متقاضی در مرحله تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ثبت نام کرده اند در مجموع از سوی متقاضیان در این مرحله ۳ هزار و ۹۷۱ اولویت تعیین شده است.

مردانی تصریح کرد: مرحله تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تا ۳۰ آبان ادامه دارد، چنانچه ۱۱۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سامانه مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ثبت نام کرده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر مشخص سازی وضعیت ثبت نام شده ها در فراخوان شهریورماه خاطر نشان کرد: متقاضیانی که در فراخوان شهریور ماه جذب اعضای هیئت علمی ثبت نام کرده اند به دانشگاه های ارسال شده و متقاضیان برای پیگیری پرونده خود باید به دانشگاه ها مراجعه کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.