متلاشی شدن ۲۹ باند مواد مخدر در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از متلاشی شدن ۲۹ باند مواد مخدر در نیمه اول سال در استان اردبیل خبر داد

به گزارش بی باک به نقل از عرش نیوز از اردبیل، ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در همایش پلیس بازوی توانمند امنیت اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری‌ها و اختلالات اجتماعی مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ است که در نیمه اول سال موفق شدیم بیش از ۲۷۰ قاچاقچی را که به صورت عمده و خرده در این استان مواد مخدر توزیع می‌کرد، دستگیر و به سزای اعمالش برسانیم.

وی با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ نفر از این قاچاقچیان توزیع‌کننده و مابقی نیز قاچاقچی عمده فروش بودند، تصریح کرد: از این باندهای مواد مخدر ۱۰۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر کشف و ضبط شده که ما یک همکاری و تعامل خوب و مثبت را از مردم در این زمینه شاهد هستیم.

کریم‌خانی با بیان اینکه در کنار مبارزه با مواد مخدر و افزایش ۳۱ درصدی کشفیات در این زمینه نسبت به سال گذشته با اراذل و اوباش و سارقان نیز برخورد جدی داشتیم به طوریکه در این استان امنیت و آرامش نسبی حاکم شده است.

این مسئول دستگیری ۳۰ اراذل و اوباش و همچنین دستگیری تعدادی از سردستگان باندهای سرقت در این استان را از توفیقات نیروی انتظامی در نیمه اول امسال یاد کرد و ادامه داد: ما یک فضای رو به جلو و آرامش‌بخشی را در حوزه‌های اجتماعی شاهد هستیم به طوریکه ارتباط پلیس با مردم به اعتمادآفرینی و تقویت حوزه‌های آرامش اجتماعی کمک کرده است.

وی داشتن سرمایه اجتماعی برای پلیس را از لوازم اقتدار آن در جامعه توصیف کرد و افزود: بزه و جرم امر لاینفک جامعه است و ما باید با تمام توان و اقتدار با عوامل و زیرساخت‌های تولید جرم برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل توسعه مشارکت و همکاری مردم را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: دشمنی که همیشه به دنبال ناامنی و نابسامانی است به یقین در ترفندهای خود موفق نمی‌باشد و ما به مرور زمان یک آرامش و اطمینان خاطر را در اجتماع شاهد و ناظر می‌باشیم.

به گزارش فارس، در همایش مرزداران نمونه پارس‌آباد نیز رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد از پلیس به عنوان مرزبان ایمان، اعتقاد و ارزش‌های دینی و مکتبی توصیف کرد و گفت: جایگاه حماسه‌آفرینان و تولیدکنندگان امنیت در جمع خدمتگزاران جایگاه رفیعی است و نقش نیروی انتظامی در این عرصه مبرهن و روشن است.

حجت‌الاسلام حسن باقری افزود: امنیت اجتماعی را مرهون روحیه دینداری و ارزشمندی هستیم و دشمن امروز با تمام توان برای بر هم زدن آرامش و اطمینان ورود پیدا کرده است تا شاید بتواند نظام ما را دچار خدشه کند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.