متلک فیروز کریمی به عبدالله ویسی!

۲۱ام بهمن ،

فیروز کریمی که از برد تیمش در بندر عباس به هیجان آمده بود اولین شیرین زبانی هایش را با متلکی به عبدالله ویسی و خربدهایش رو کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران اظهار کرد: در بازی امروز به هیچ وجه مستحق پیروزی نبودیم اما تعویض میداودی سبب شد با یاران بیشتری به دروازه تیم آلومینیوم هجوم بیاوریم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ دقیقه پایانی با فشار سنگین بر روی دروازه آلومینیوم سبب عدم نفوذ مهاجمین تیم میزبان شدیم اظهار کرد: فوتبال ورزش لحظه‌هاست و گرچه شایستگی پیروزی نداشتیم اما از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برده و سه امتیاز لازم را کسب کردیم.

وی همچنین با تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش تصریح کرد: در بازی امروز از بیش از ۶ بازیکن زیر ۲۰ سال خود استفاده کردیم که خوشبختانه این بازیکنان به نحو احسن از پس وظایف خود برآمدند.

کریمی همچنین دربارهٔ نتیجه به دست آمده اضافه کرد: تیم آلومینیوم نیز در این بازی شانس به ثمر رساندن یک تا دو گل را داشت اما شانس در این بازی به ما رو کرد و مانع از فرو ریختن دروازه تیم پیکان شد.

سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم در هفته‌های آتی با ادامه این روند موفقیت‌آمیز بتوانیم خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

کریمی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خریدهای نیم فصل پیکان را چگونه ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: تیم پیکان با توجه به بضاعت خود چند بازیکن را جذب کرده که البته به نظر بنده در پست‌های لازم کارایی ندارند. به طور مثال دیگو ماکسیمو که در شیراز برای تیم مقاومت سپاسی کارایی چندانی نداشت به ما ملحق شد. در حالی که در کشور ما ماشین‌های زانتیا و پژو جواب نمی‌دهد، ماکسیما هم به سرنوشت آن‌ها دچار شد!

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.