متهم به قتل پیرزن تنها، پای میز‌محاکمه

مرد جوان که متهم است با انگیزه سرقت پیرزنی تنها را به قتل رسانده به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرد.

به گزارش تهران امروز در این پرونده مهدی ۲۶ ساله متهم است با انگیزه سرقت زن ۷۵ ساله ای را به قتل رسانده است. ماموران پلیس نظرآباد شهریار ۱۴ دی ماه سال ۸۶ در جریان قتل زن ۷۵ ساله ای به نام لیلی قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند زن تنها با یک دستمال خفه شده و پس از جنایت ۷ حلقه النگوی او به سرقت رفته است.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. ماموران با بررسی‌های گسترده به یکی از همسایگان مقتول به نام مهدی مشکوک شده و او را در ۲۳ اسفند سال ۸۶ دستگیر کردند.متهم در جریان بازجویی‌ها با اعتراف به قتل اظهار داشت: روز حادثه از پشت بام وارد خانه لیلی شده و او را خفه کردم و بعد از این جنایت نیز النگوهای او را سرقت کرده و از آنجا گریختم. مهدی در ادامه تحقیقات با تغییر اعترافات خود ادعا کرد وقتی وارد خانه شده بود لیلی از سوی فرد دیگری به قتل رسیده بود و او تنها طلاهای زن تنها را به سرقت برده بود.در ادامه پرونده برای محاکمه به شعبه ۸۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که متهم به قتل در دفاع از خود گفت: تمام اعترافاتم تحت فشار بازجویی بوده و من مرتکب هیچ قتلی نشده‌ام. قضات دادگاه نیز او را از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند.

با اعتراض اولیای دم پرونده به شعبه ۲۱ دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری فرستادند.قرار بود مهدی روز گذشته برای دومین بار پای میز محاکمه قرار بگیرد که به دلیل حضور نیافتن او در جلسه دادگاه قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری جلسه محاکمه را تجدید کرد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.