مجازات اشلی کول توسط مورینیو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

 

پورتال  ایران

رسانه‌‌‌های انگلیسی از تصمیم آقای خاص برای مجازات دفاع چپ انگلیسی خود به خاطر تخلف انضباطی اخیرش خبر دادند.

 

پورتال  ایران

ژوزه مورینیو فاش کرد اشلی کول را از ترکیب تیمش در بازی دوشنبه شب در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال کنار گذاشته است.

تصمیم مورینیو برای نیمکت‌نشین کردن کول در حساس‌‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر پس از آن اتخاذ شده که تصاویری از کول در سایت‌‌های انگلیسی منتشر شد که او را در جشن کریسمس آرسنالی‌ها نشان می‌داد، هرچند آقای خاص تاکید داشت برای او اصلاً مهم نبوده که کول چنین کاری را انجام داده است.

مورینیو اظهار داشت: اشلی کول در بازی برابر آرسنال از ابتدا به میدان نخواهد رفت. او بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کند.

آقای خاص در پاسخ به این سوال که آیا اتخاذ این تصمیم به اقدام اخیر کول ربطی دارد یا خیر،‌ تصریح کرد: من حتی درباره اشلی کول هیچ نظری نداده‌ام، چون مجبور نیستم چنین کاری انجام دهم. آن روز، روز  تعطیل او بود.

مورینیو همچنین اعلام کرد که تصمیم نگرفته کدام یک از مدافعانش را برای بازی با آرسنال در کنار جان تری در مرکز خط دفاعی تیمش قرار دهد.

وی افزود: باید تصمیم بگیرم و ببینم که برای این پست از میان گری کاهیل و داوید لوئیز کدام یک بهتر است.

گفته می‌شود که چلسی برای بازی با آرسنال با پتر چک، برانیسلاو ایوانوویچ، داوید لوئیز، مایکل اسین، رامیرز، فرانک لمپارد، فرناندو تورس، خوان ماتا، اسکار، جان اوبی میکل، شورله، کوین دی‌بروین، ادن ازار، دمبا با، ویلیان، شوارترز، کاهیل، تری، آسپیلی‌کوئتا، اتوئو و بلکمن راهی ورزشگاه امارات شود.

منبع : شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.