مجازات مرگ برای قاتل دختر کر و لال

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عامل قتل یک دختر کر و لال در ایستگاه آخر قضایی iبه مجازات مرگ محکوم شد.

به گزارش تفسیری ایران صبح روز ۱۶ مرداد سال قبل مردی مأموران پلیس کمال شهر کرج را در جریان ناپدید شدن ناگهانی دختر کر و لالش iبه نام زهره قرار داد. وی گفت که دختر ۲۲ ساله‌اش روز قبل برای رفتن iبه مدرسه باغچه‌بان از خانه خارج شده و هر چه منتظرش شده‌اند از مدرسه بازنگشته است. در حالی که تجسس‌های پلیسی برای یافتن دختر جوان آغاز شده بود، مأموران کلانتری ۲۴ کمالشهر جسد سوخته یک زن را در حاشیه شهر پیدا کردند.

در اولین گام از تجسس‌ها، کارآگاهان دریافتند مشخصات جسد سوخته با نشانی‌های دختر کر و لال مشابهت دارد و همین کافی بود تا راز گم شدن زهره فاش شود. تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در تجسس های خود iبه مرد جوانی iبه نام یوسف ۲۴ ساله برخوردند. بررسی‌ها نشان داد همزمان با جنایت یوسف iبه همراه زن، مادر و کودک خردسالش خانه‌شان را ترک کرده و گریخته است. یوسف که iبه مشهد گریخته بود باز توانست از چنگال پلیس بگریزد تا اینکه وقتی وی با اتوبوس مسافربری از مشهد راهی لنگرود بود، در ایست بازرسی iبه دام افتاد.

یوسف بعد از دستگیری خیلی سریع اعتراف کرد و گفت: عصر روز اتفاق در مسیر رفتن iبه خانه بودم که متوجه شدم زهره کنار خیابان ایستاده است. بعد از اینکه فهمیدم کر و لال است، فکر شیطانی iبه ذهنم رسید و با iبهانه‌ای وی را iبه خانه یکی از دوستانم iبه نام حامد ۲۵ ساله کشاندم و نیت شوم خود را عملی کردم و بعد وی را در خیابان رها کردم. این مرد افزود: من در آپارتمان دوستم بودم که متوجه شدم زهره از همسایگان سراغ من را می‌گیرد. وقتی iبه کوچه رفتم وی را در حالی که گریه می‌کرد و با انگشتش مرا iبه همسایه‌ها نشان می‌داد دیدم. زهره iبه سمتم آمد و با اشاره فهماند که از من شکایت می‌کند. من از وی خواستم تا iبه خانه‌اش برگردد اما iبه حرفم گوش نداد.

بنابراین وی را iبه نقطه خلوتی اطراف شهر کشاندم و در فرصت مناسبی با چاقویی که iبه همراه داشتم و با وارد کردن ضرباتی iبه گردن و سینه‌اش iبه قتل رساندم. بعد از آن راهی پمپ‌بنزین شدم و بعد از گرفتن بنزین، جسدش را iبه آتش کشیدم و iبه خانه برگشتم تا اینکه دستگیر شدم. این مرد پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز iبه قصاص نفس محکوم شد.

حوادث
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.