مجتبی جباری تنها غایب آبی ها در بازی با تراکتور سازی

دکتر نوروزی در حاشیه دیدار دوستانه تیم استقلال و مس کرمان گفت: به غیر از مجتبی جباری بقیه بازیکنان برای بازی با تراکتور سازی آماده هستند.

امین نوروزی پزشک تیم استقلال درخصوص  وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: حدود یازده روز است که از عمل جراحی مجتبی جباری می گذرد و درمان فیزیوتراپی این بازیکن به اتمام رسیده است.

 وی در ادامه افزود: قرار است روز سه شنبه با دکتر کیهان جلسه ای برگزار کنیم که در آن جلسه زمان برگشت به زمین و پا به توپ شدن این بازیکن مشخص شود.

 وی در ادامه پاسخ به این سوال که آیا مجتبی جباری به بازی با تراکتور سازی می رسد یا خیر گفت: در حال حاضر مجتبی جباری قادر به بازی  کردن برای تیم نیست و باید پس از سپری شدن دوران مصدومیت با تیم تمرینات بدنسازی خود را آغاز کند تا کاملا آماده شود.

 وی در ادامه افزود:  من فکر می کنم مجتبی جباری قبل از نیم فصل آماده شود و اگر شر ایط با همین روز رو به جلو برود فکر می کنم نتیجه خوبی به دست می آید.

وی درا دامه در خصوص مصدومیت  هاشم بیک زاده گفت: این بازیکن یک ضربه خفیف در قسمت عضلات پشت ساق داشته که خدا را شکر خیلی جدی نبوده و با فیزیوتراپی مشکل این بازیکن حل شده و در حال حاضر آماده تمرین کردن با تیم است.

 وی در خصوص مصدومیت سیاوش اکبر پور گفت:  سیاوش اکبر پور هم از ناحیه زانو دچار یک مصدومیت جزئی شده که با انجام فیزیوتراپی آماده تمرین کردن با تیم هست.

وی در پایان گفت:  ما به جز مجتبی جباری مصدو م دیگری در تیم نداریم و تمامی بازیکنان در صحت و سلامتی کامل به سر می برند و آماده بازی کردن مقابل تیم تراکتور سازی تبریز هستند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.