مجتمع فرهنگی و قرآنی شهید علی بافنده در شهر گلمکان افتتاح شد

خبرگزاری آریا- مجتمع فرهنگی و قرآنی شهید علی بافنده با حضور ائمه جمعه چناران ، گلبهار و گلمکان در شهر گلمکان افتتاح شد.
مدیر این مجتمع فرهنگی و قرآنی در گفتگو با خبرنگارآریا در چناران گفت : زمین این مجتمع ۲۰۰ متر است که دارای ۸۰ متر زیر بنای تجاری  و امتیازات آب ، برق و گاز و تلفن می باشد.
حجت الاسلام مجتبی معموری با اشاره به اقدام خیرخواهانه خانواده شهید بافنده افزود : این خانواده با اهدای ساختمان مجتمع فرهنگی و قرآنی راه شهید را در جهت احیای شعائر دینی و معارف اسلامی و قرآنی ادامه دادند و خیر ماندگاری از خود و شهیدشان به یادگار گذاشتند.
وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی تواشیح در این شهر خبر دادو بیان داشت: در قالب اجرای این طرح ۱۵ نفر از نوجوانان مذهبی در کلاس های آموزشی تواشیح که طی ۱۵ جلسه برگزار می شود ، شرکت می کنند.
حجت الاسلام معموری هدف از اجرای این طرح آموزشی را احیای فرهنگ دینی و ترویج پیام های مذهبی در قالب برنامه های هنری ذکر کرد و اظهار داشت : ساماندهی برنامه های  جشن اعیاد ، ولادات و شهادات ائمه و دیگر مناسبتهای مذهبی و ملی در منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. گلمکانی:

    به نام خدا – ضمن آرزوی توفیق برای خانواده محترم شهید بافنده که با این اقدام خیر و پسندیده بستری را برای احیا و ترویج فرهنگ قرآن مهیا نمودند انشاءا… خدا یاری کند با همکاری دیگر همشهریان این مجموعه به اهداف عالیه دست یابد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.