مجرمی با شلیک گلوله ماموران با بلوار یکی شد

۱۳م آذر ،

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری مجرمی یاد کرد که با قصد زیر گرفتن مامورانتظامی در صدد فرار بود که با شلیک به لاستیک خودرو اش با بلوار یکی شد.

 سرهنگ اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: ماموران کلانتری طی گشت زنی های مستمر و بی وقفه ی خود در محدوده ی جنوب و شمال خیابان ساقدوش با زیرکی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده که راننده خودرو به محض رویت مامورین با سرعت بسیار از محل متواری شده و وارد خیابان گلستان سوم می گردد که با عنایت به بن بست بودن خیابان خودرو متوقف و بلافاصله عوامل گشت زنی پشت در خودرو ایستاده و جهت بررسی پیاده می شوند.
 وی افزود:  ناگهان خودرو مذکور دنده عقب گرفته وقصد زیر کردن یکی از ماموران را داشت که با خودروی خویش به خودروی سازمانی  برخورد کرده و از محل خارج می گردد که مامورین دستور ایست داده و راننده توجهی نمی کند، ماموران مجبور به شلیک دو تیر هوایی می شوند که مجدد متهم توجهی نکرده و اقدام به فرار می نماید.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: در نهایت طی تعقیب و گریزی که در خیابان بنی فاطمه با شلیک تیر به سمت خودرو که دو تیر به بدنه  و یک تیر به لاستیک اصابت شود راننده تعادل خود را از دست داده و با سرعت بالا به بلوار میدان بین هاشم برخورد می کند که بلافاصله توسط مامورین دستگیر وبه کلانتری انتقال داده می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.