مجری برنامه انتخاباتی: کسی در گوشی به من چیزی نمی‌گوید

۰۷خردادماه،

به گزارش ممتازنیوز، مجری برنامه‌ی «گفتگوی ویژه‌ی خبری» در گفت‌و‌گو با ایسنا، تاکید کرد: در راستای برنامه‌ی شامگاه دوشنبه که با حضور دکتر حسن روحانی روی آنتن رفت، باید توضیح دهم که در کل این برنامه چالشی نیست، بنابراین بنا ندارد که به مطالب مطرح شده توسط نامزدها پاسخ دهد. به همین خاطر ضرورتی ندارد که کسی در گوشی با من صحبت کند؛ در صورتی این اتفاق می‌افتد که یک برنامه چالشی باشد و بخواهند موضوعاتی را به مجری اطلاع دهند.
 وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا در برنامه‌ی شامگاه دوشنبه (ششم خرداد ماه) با حضور حسن روحانی، از نامزد حاضر در برنامه نسبت به مهمانان شب قبل پرسش‌های بیشتری دربارهٔ‌ی انرژی هسته‌یی پرسیده شد؟ اینگونه بیان کرد: باز هم تاکید می‌کنم که پرسش‌ها برای همه‌ی نامزدها تقریبا یکسان است، منهای نامزدهایی که در حوزه‌ی مورد نظر مسؤولیت خاصی دارند؛ به عنوان مثال آقای روحانی طبعا مسؤولیت پرونده‌ی انرژی هسته‌ای را بر عهده داشتند به همین خاطر سوالی که از ایشان در برنامه پرسیده شد یک سوال بود و آن هم این بود که آیا شما همان مسیر قبل را ادامه می‌دهید، که ایشان هم در ادامه پاسخ دادند.
 عابدینی اضافه کرد: سوال دوم من در برنامه‌ی گفتگوی ویژه‌ی خبری که شامگاه قبل با حضور آقای روحانی همراه بود، اصلا مربوط به انرژی هسته‌ای نبود اما وی در پاسخ به پرسش بعدی من که دربارهٔ سعدآباد، بروکسل و پاریس بود و اینگونه مطرح شد که بعضی از منتقدان می‌گویند گفت‌وگوهای سعدآباد، بروکسل و پاریس سبب تعلیق همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران شده است و من بلافاصله از ایشان پرسیدم که نحوه تعامل دولت تدبیر امید با منتقدان خود چیست؟، مجددا به موضوع انرژی هسته‌ای پرداخت و توضیح بیشتری داد وگرنه ما یک سوال بیشتر در مورد انرژی هسته‌ای نپرسیدیم اما وی در مقابل، موضوع هسته‌ای را باز کرد و مفصلا توضیح داد.
 او تاکید کرد: سوال ما از همه‌ی نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌ی گفتگوی ویژه‌ی خبری مشترک است؛ ضمن اینکه تلاش می‌شود در این برنامه سوالی خارج از چهارچوب پرسیده نشود و تاکنون هم این اتفاق نیفتاده است.
 مجری برنامه گفتگوی ویژه‌ی خبری همچنین با اشاره به صحبت‌های روحانی دربارهٔ‌ی صداوسیما، یادآور شد: به عنوان مثال در بخشی از برنامه‌ی شامگاه قبل که آقای روحانی دربارهٔ‌ی صداوسیما صحبت کرد، من مطلقا هیچ واکنشی نشان ندادم؛ چرا که این برنامه چالشی نیست بلکه تلاش می‌کنم تا گفت‌وگوی ویژه خبری زمینه را برای بیان بینش‌ها و گرایش‌های نامزدها برای مردم فراهم کند. بنابراین باز هم تکرار می‌کنم در گوشی من چیزی گفته نمی‌شود چرا که همه‌ی سوال‌ها از قبل به ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری اعلام می‌شود و کاندیداهایی که در برنامه حضور پیدا می‌کنند می‌دانند که قرار است چه سوال‌هایی از آن‌ها پرسیده شود.

– آخرین عناوین سیاست
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.