مجری برنامه پارازیت نیامده، باز هم معلق شد!

در حالیکه خبرهای منتشر شده حکایت از آغاز دوباره برنامه پارازیت در آینده ای نزدیک داشت اما خبرهای دیگری از تعلیق دوباره مجری این برنامه در تلویزیون صدای آمریکا دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشکاه خبرنگاران؛ برنامه مبتذل پارازیت که چند ماهی است به علت تشدید اختلاقات میان کامبیز حسینی، مجری و سامان اربابی، تهیه کننده متوقف شد بود باز هم با وجود وعده های مسئولان تلویزیون آمریکا روی آنتن نخواهد رفت.

قضیه از این قرار است که کامبیز حسینی با حضور در استودیو جدید پارازیت در نیویورک خود را آماده اجراء برنامه می کرد که مسئولین صدای آمریکا (ارگان وابسته به پنتاگون) او را به واشنگتن فراخوانده و حکم تعلیق دوباره او را در شبکه VOA را به وی ابلاغ کردند.

کامبیز حسینی مجری پارازیت در سری قبل پخش این برنامه به دلیل اعمال رفتار خشونت آمیز، پرتاب کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه، از محل کار اخراج شده بود که این بار نیز با اینکه تهیه کنندگان پارازیت برای پخش آن زمان تعیین کرده اند، با احضار به واشنگتن حکم تعلیق فعالیت خود را دریافت کرد.

حال با حکم تعلیق فعالیت حسینی در برنامه پارازیت ممکن است پخش این برنامه بازهم به تعویق افتد و یا گزینه دیگری برای اجراء این برنامه سخیف در نظر گرفته شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.