مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مخالف است

۳۰م دیماه ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس مخالف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است، گفت: فاز دوم این قانون باید به صورت پلکانی انجام شود چرا که نمایندگان اجازه نمی‌دهند که قیمت حامل‌های انرژی یک‌شبه افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در اخطاری در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) بهارستان با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در فاز اول هدفمندی‌ یارانه‌ها با تصویب مجلس قرار شد این قانون به صورت پلکانی انجام شود ولی شاهد بودیم که در مدت کوتاه و به اصطلاح یک‌شبه انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس مخالف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است، افزود:  فاز دوم این قانون  باید به صورت پلکانی انجام شود چرا که نمایندگان اجازه نمی‌دهند که قیمت حامل‌های انرژی یک شبه افزایش پیدا کند.

قاضی‌پور تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس تا پایان سال افزایش قیمت نداریم و در سال ۹۲ هم اگر قرار باشد این طرح اجرا شود باید دوباره در مجلس بررسی شده و به تصویب برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطر نشان کرد: از نمایندگان محترم می‌خواهم که در مورد رضایتمندی اجرای این طرح در کمیسیون‌ها گزارش دهند و نظرات آن کمیسیون در این مورد جویا شوند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.