مجلس با یک فوریت طرح محافظت از امنیت جانی شناگران مخالفت کرد

۱۸اردیبهشت،

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریت طرح محافظت از امنیت جانی شناگران در شهرهای ساحلی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) خانه ملت با بررسی یک فوریت طرح محافظت از امنیت جانی شناگران در شهرهای ساحلی مخالفت کردند.

۶۰ نفر از نمایندگان به سبب تعداد بسیار قربانیان در سواحل به ویژه در ایام تابستان و بهار و به منظور ایجاد طرحهای سالم‌سازی شنا و تأمین تجهیزات مورد نیاز از جمله استقرار آمبولانس و نصب تابلوهای راهنما و نیز تأمین نیروی انسانی به عنوان غریق نجات ، این طرح را ارائه کرده بودند.

در ماده واحده این طرح سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل موظف می‌شود به منظور حفظ جان شناگران و بهره‌برداری بهینه از دریا و ساحل به نحوی برنامه‌ریزی کند که هر ساله حداکثر تا پایان فروردین طرح‌های سالم‌سازی شنا به استانداری‌ها ابلاغ شود و استانداری‌ها نیز موظف می‌شوند حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه همان سال این طرح را به تعداد مورد نیاز اجرا کنند.

نمایندگان با ۷۴ رأی موافق ، ۲۲ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر با بررسی یک فوریت آن مخالفت کردند که بر این اساس طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، طرح مذکور در نوبت بررسی عادی طرحها و لوایح قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.