مجلس برای جمعیت هلال احمر ردیف بودجه خاص اختصاص داده است

محمد جعفریان روز شنبه در چهارمین همایش علمی کاربردی معاونان امور جوانان جمعیت هلال احمر مراکز استان ها افزود: با اختصاص ردیف بودجه ویژه و پایدار شدن این اعتبار در سال جاری وظیفه این سازمان را در انجام رسالت سازمانی در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان سنگین تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر کشور اعتماد مردم است.

وی گفت: حفظ و صیانت از این سرمایه عظیم اجتماعی نیازمند تلاش، همت و کوشش اعضای جوانان هلال احمر بوده و موجب پیشرفت و تعالی روز افزون خدمات این سازمان در جامعه خواهد شد.

مدیر کل جمعیت جوانان هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این همایش از تجهیز انبارهای امدادی این سازمان در سطح استان خبر داد.

عزیز نوری گفت: در حال حاضر ۱۴ انبار امدادی در شهرهای استان وجود دارد و حدود ۳۴۱ نیروی انسانی مشغول انجام خدمت به مردم هستند.

وی افزود: یک پایگاه پشتیبانی با تجهیزات کامل از قبیل یک فروند بالگرد در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و سه پایگاه انبار امدادی اقماری در شهرهای تبریز و مرند در اختیار هلال احمر استان قرار دارد که در حال تجهیز و به روز رسانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش ایثار و از جان گذشتگی را یکی از شاخص های تعالی انسان برشمرد و گفت: سازمان هلال احمر از جمله دستگاه هایی است که خدمت به دیگران را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

پرویر آژیده افزود: تضمین آینده کشور در گرو توجه به جوانان بوده و ضروری است با تربیت اسلامی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه زمینه های ترقی و پیشرفت جامعه را فراهم کنیم.

این همایش با هدف بررسی طرح ها و برنامه های سال ۹۱ در سالن کنفراس صخره ای روستای کندوان در شهرستان اسکو برگزار شد.

۶۱۲۰/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۷۴۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.