مجلس در انتظار شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی/نماینده فلاورجان: دولت قصد تاسیس وزارت امور زیربنایی را دارد

۱۱م آذر ،

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین، دربارهٔ برکناری تقی پور از وزارت ارتباطات و سرپرستی نیکزاد بر این وزارتخانه، گفت: علی نیکزاد یکی از موفق ترین وزیران دولت است اما مدیریت وی بر وزارت راه و شهرسازی در حقیقت مدیریت بر وزارت راه و وزارت مسکن است و افزوده شدن وزارتخانه ارتباطات، کار سنگینی است. توانمندی های هر فردی حد و مرزی دارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان این که احتمالا دولت با این اقدام قصد ادغام دو وزارتخانه راه و شهرسازی و ارتباطات را دارد، گفت: وزارت راه و شهرسازی با توجه به فعالیت ها و بخش های گسترده ای که دارد، هم اکنون با مشکلاتی مواجه است و نباید این وزارتخانه را با وزارتخانه ارتباطات ادغام کرد.
وی ادامه داد: در مجلس هشتم، مجلس با تاسیس وزارت امور زیربنایی مخالفت کرده است. با توجه به این که سرپرست وزارت ارتباطات، سه ماه زمان برای مدیریت دارد و این که انتخابات ریاست جمهوری آینده نزدیک است، این ادغام مناسب نیست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری این که دولت همچنان لایحه شرح وظایف وزارتخانه های ادغامی را که قرار بود ۶ ماه پس از تاسیس آنها به مجلس ارائه کند، به مجلس نیاورده است، گفت: مجلس مخالف ادغام این دو وزارتخانه است. چرا که ادغام هایی که پیش از این صورت گرفته، کار وزارتخانه ها را سنگین تر کرده و مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.