مجلس ششم در بخش اقتصادی ضعیف عمل نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

دبیر کل خانه کارگر گفت:‌مجلس ششم در حوزه اقتصادی عملکرد ضعیفی داشت.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه احزابممتازنیوز، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر در همایش ملی تبیین طرح مناسک با اشاره به اینکه خانه کارگر یک تشکل صرفا صنفی است، گفت: به طور قاطع می‌توانم بگویم نسبت به عملکرد اقتصادی که دولت داشته است و وضعیتی که برای مردم پیش آمده است انتقاد جدی وارد است.

وی افزود: آنچه که در شرایط فعلی در وضعیت کشور به وجود آمده است ایجاب نمود که نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور را مطرح نمایند از این رو انتظار می‌رود دولت به وظیفه خود عمل کند و نسبت به وضعیتی که در کشور به وجود آمده است موضع شفافی ارائه دهد.

محجوب با اشاره به اینکه نه با سیاه‌نمایی و نه با بزرگنمایی موافق نمی باشم، اظهار داشت: باید بگویم که عملکرد مجلس ششم نیز در مقوله اقتصاد قابل قبول نبود و این موضوع ادامه پیدا نموده که وضعیت فعلی کشور را بوجود آورده است.

دبیر کل خانه کارگر با اشاره به اینکه مقوله خصوصی‌سازی سبب ایجاد مشکلات فعلی در کشورمان شد، گفت: ما انتظار داریم آنچه به صورت شفاف در فضای سیاسی کشور رخ می‌دهد معلوم شود و دولت آمار درستی را از وضعیت فعلی کشور ارائه دهد.

وی تصریح نمود: برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باید اجازه داد که اشخاص مختلفی مطرح تا یکی را انتخاب کنیم.

محجوب در پایان یادآور شد: از همه کسانی که برای حضور در این همایش دعوت شده بود اما حضور پیدا نکردند باید گله‌گذاری نمود زیرا اگر بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات تاکید دارند باید در این همایش‌ها شرکت نمایند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.