مجلس قطعا‌ً از خاتمی برای مراسم تحلیف روحانی دعوت نمی‌کند

فروردین ۱۴۰۳

یک منبع آگاه گفت: مجلس هیچ برنامه‌ای برای دعوت از محمد خاتمی در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی ندارد و این تصمیم قطعی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  یک منبع آگاه در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به عدم موضع‌گیری شفاف محمد خاتمی در فتنه ۸۸ و برایت نجستن از فتنه‌گران اظهار داشت: در روزهای اخیر بعضی رسانه‌های اصلاح‌طلب از خاتمی به عنوان مهمان ویژه مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی نام برده‌اند در حالی که مجلس هیچ‌ برنامه‌ای در این زمینه ندارد.

وی افزود: تاکنون از سوی مجلس هیچ دعوتی از خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب صورت نگرفته و به هیچ وجه قرار هم نیست که دعوتی صورت گیرد و این تصمیم مجلس تغییر ناپذیر است.

این منبع آگاه با اشاره به حضور روحانی در ضیافت افطاری مجلس در روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه، گفت: همراهان آقای روحانی در این روز از چهره‌های معتدل و میانه رو و همچنین اطرافیان وی بودند و قطعاً در مراسم تحلیف نیز همراهان او از میان این چهره‌ها خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: طبق قانون در مراسم تحلیف رئیس جمهور، مقامات و مسئولانی که دارای مناصب حکومتی و اجرایی می باشند، شرکت خواهند کرد و برنامه‌ای برای دعوت از اشخاصی که در زمان فتنه مواضع مشخصی نداشتند، نداریم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.