مجلس هشتم در آخرین روزهای خود به سر می‌برد

۱فروردین ۱۳،

در اولویت قرار دادن مسائل مبارزه با فساد مالی و حل مشکلات بیکاری در مجلس نهم از مهمترین خبرها مجلس در اردیبشهت ۹۱ و آخرین روزهای مجلس هشتم شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، مهمترین عناوین خبری
مجلس شورای اسلامی ایران در اردیبهشت ۹۱ به شرح ذیل است:

در مجلس نهم باید به فکر حل مشکل ۳ میلیون بیکار باشیم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده ارومیه مبنی بر اینکه ۸ هزار نفر از فارغ التحصیلان تربیت معلم بلاتکلیف می باشند، گفت: در مجلس نهم باید به فکر حل مشکل ۳ میلیون بیکار باشیم.

شگفتی‌سازان مجلس نهم

انتخابات مجلس نهم، صحنه رقابت‌های سنگین نمایندگان دوره هشتم برای ورود به نهمین دوره بود که برخی چهره‌ها بر اساس میزان رای خود در این عرصه شگفتی‌های جالب توجهی را رقم زدند.

نظام بودجه‌نویسی کشور نیازمند اصلاح است

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به اخطار قانون اساسی نورا دربارهٔ اینکه متأسفانه اشخاص با نفوذ سهم بیشتری از بودجه سال ۹۱ داشتند گفت: نظام بودجه‌نویسی در کشور نیازمند اصلاح است.

سفر آمانو به تهران نشان‌دهنده اعتماد آژانس به فعالیت هسته‌ای کشورمان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌سفر آمانو به تهران نشان‌دهنده اعتماد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان بوده و قطعا در روند مذاکره بغداد تاثیرگذار خواهد بود.

مبارزه با فساد مالی اولویت مجلس نهم باشد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شیوع پدیده زشت فساد مالی در کشور تبعات جبران ناپذیر اقتصادی را به دنبال دارد و نمایندگان مجلس نهم باید مبارزه با این آفت را در دستور کار خود داشته باشند.

چهارشنبه؛ اختتامیه مجلس هشتم

چهارشنبه (۳ خرداد ۹۱) روز اختتامیه مجلس هشتم است و مجلس نهم، هفتم خرداد ماه آغاز بکار خواهد کرد.

تاکید مصباحی‌مقدم بر آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از خردادماه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واریز مابه‌التفاوت فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها به حساب خانوارها در پایان اسفند ماه سال قبل از سوی دولت گفت:‌ مفهوم این اقدام این است که دولت باید خرداد و تیر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.