مجلس هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کند

لاریجانی در پایان مراسم تحلیف:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی کابینه همراه با برنامه و خط و مشی دولت‌ تکثیر خواهد شد و در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت و رای اعتماد در هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی مجلس که با دستور کار برگزاری مراسم تحلیف حجت الاسلام حسن روحانی آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از سخنرانی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، گفت: آقای رئیس جمهور فرصت داشتند تا ظرف دو هفته هیئت دولت تازه را معرفی کنند اما زرنگی ایشان را که امروز کابینه را معرفی کردند، به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: امیدواریم با همین سرعت کارهای دیگر کشور نیز سامان پیدا کند و از این جهت اجازه می‌خواهم نامه رئیس جمهور برای معرفی اعضای دولت در مجلس اعلام وصول شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: اسامی کابینه همراه با برنامه و خط و مشی دولت‌ تکثیر خواهد شد و در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت و ان شا الله رای اعتماد در هفته آینده انجام خواهد شد چرا که یک هفته برای بررسی کابینه در مجلس فرصت داریم.

لاریجانی تصریح کرد: لازم می‌دانم از همه میهمانان گرامی داخلی و خارجی تشکر کنم که در این جلسه حضور پیدا کردند.

وی گفت: نخست وزیر کشور کویت و رئیس جمهور کره شمالی در جمع ما حضور دارند که در ابتدای جلسه باید نام آنها را می بردم و از حضور آنان تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس تاکید کرد: همچنین از فرماندهان نظامی که در جلسه امروز مجلس حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

لاریجانی در پایان با به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی مجلس گفت: جلسه بعدی مجلس روز سه شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۸ صبح خواهد بود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.