مجلس همواره حامی و قدردان تلاش های نیروی انتظامی بوده است

‘امیر خجسته’ روز پنجشنبه در آیین تجلیل از جانبازان انتظامی همدان افزود: ۲۰۰ نماینده مجلس به علت عملکرد مطلوب ناجا در بحث عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و برقراری امنیت اجتماعی از این نیرود تقدیر کردند.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس حامی بخش هایی است که در کار خود موفق عمل کرده اند و آن ها را در بخش های مختلف تقویت می کند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در این کمیسیون خبر داد و اظهار کرد: این طرح هم اکنون به بیت رهبری ارسال شده که در صورت ارجاع این موضوع با قوت در مجلس پیگیری و تصویب می شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس نباید به بهانه قانونگذار بودن از نظارت بر اجرای قانون سر باز بزنند بلکه باید با نظارت مستمر مدیران توانمند را در اجرای مطلوب طرح ها حمایت و تقویت کنند.

خجسته جانبازان را نماد افتخار و عزت جامعه و کشور دانست و بیان کرد: این افراد با ایثار و از خود گذشتگی و ایستادگی در برابر جبهه کفر امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند.

وی افزود: حماسه سازان دفاع مقدس با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کربلای ایران مقابل دشمنان ایستادند و جان خود را مخلصانه فدا کردند.

در این آیین از ۲۰۲ جانباز بالای ۲۵ درصد انتظامی همدان تجلیل به عمل آمد.

۷۵۲۵/۵۷۵/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۲۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.