مجلس همچنان در انتظار معرفی وزیر ارتباطات است

۳۰م دیماه ، موبنا- مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای بررسی کاندید مورد نظر دولت برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارد.

سید شریف حسینی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دربا بیان اینکه انتخاب سرپرست و وزیر برای وزارت ارتباطات حق قانونی رییس جمهور است، خاطر نشان کرد: در شرایط حاضر و با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور باید هرچه زودتر گزینه پیشنهادی خود را برای این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

شریف حسینی گفت: پس از ابلاغ قانون رییس جمهور یک فرصت ۱۵ روزه برای معرفی فرد پیشنهادی خود برای سمت وزیری در وزارت ارتباطات به مجلس دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که بعضی شایعه‌ها در خصوص انتخاب فریدون احمدی از سوی رییس جمهور در جایگاه وزیر وزارت ارتباطات وجود دارد، نظر مجلس در اینباره به چه صورت است، تصریح کرد: مجلس نمی‌تواند بر اساس شایعات و صحبت های بی اساس تصمیم‌گیری کند.

به نقل از وی چنانچه هر فردی از سوی رییس جمهور برای کرسی وزیری وزارت ارتباطات به مجلس پیشنهاد شود؛ نمایندگان خانه ملت رای اعتماد خود را بر اساس تجربیات، تخصص، مدیریت و سایر زمینه‌های مختلف فعالیت این گزینه پیشنهادی اعلام می‌کنند و این فرایند برای همه اشخاصی که در چنین جایگاهی قرار‌ می‌گیرند طی می‌شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.