مجلس هنوز موافق افزایش قیمت سوخت نیست

۱۵اردیبهشت،

مجلس هنوز موافق افزایش قیمت سوخت نیست

عصرخودرو: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت ندارد اما ممکن است روی پیشنهاد تک نرخی شدن آن ملاحظاتی به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر، علی مروی در حاشیه اولین نشست مشترک اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مسئولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با موارد مطرح شده از سوی مسئولان ستاد مبنی بر اینکه تفاوت قیمت داخل و خارج سوخت زمینه اصلی پدیده قاچاق محسوب می گردد، چنانچه در جلسات آتی به این نتیجه برسیم که باید قیمت سوخت را افزایش دهیم یا تک نرخی کنیم ، بررسی خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به کارت های مازاد سوخت به عنوان یکی از عوامل اصلی گسترش قاچاق در کشور افزود: اعدادی که امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق سوخت در مورد این نوع کارت های ارایه شد قابل اغماض نیست و بحث نظارت و کنترل موضوع دیگری است که علاوه بر قیمت ها باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده نیشابور در مجلس افزود: پیش از این یکی از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس این بود که چرا و به چه سبب قاچاق سوخت در کشور انجام می گردد که در این خصوص امروز گزارش کاملی از طرف ستاد ارایه شد.

یکشنبه ۱۵ اردیبهشت   ۲۲:۱۱

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.