مجلس و وزارت ارشاد به مصاحبه شرق با عمادی واکنش نشان دادند

در این رابطه پدرام پاک آئین مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نباید رسانه های داخلی تحت هیچ عنوانی با کسانی که بارها عناد خود با ملت بزرگ ایران را به اثبات رسانده اند همکاری کنند.

وی افزود:مطبوعات داخلی نباید به هیچ وجه مروج چهرهای معاند نظام اسلامی که بعضا با رسانه های بیگانه و ضد ایرانی همکاری می کنند،باشند.

پدرام پاک آیین تاکید کرد:اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد به عنوان چشم رصد گر فعالیت های مطبوعاتی هرگونه اقدام خارج از حدود قانونی مطبوعات یا مغایر با مصوبات شواری عالی امنیت ملی را برسی ، پیگری و در صورت لزوم نسبت به ارجاع آن به هیئت نظارت بر مطبوعات اقدام خواهد کرد.

وی هم چنین با توصیه به روزنامه شرق تصریح کرد: همه مطبوعات داخلی باید به رعایت قانون مطبوعات التزام داشته و به مصوبات شورای عالی امنیت ملی که طبق تبصره ۲ ماده ۵ قانون مطبوعات لازم الاتباع است، تقید داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره اقدام روزنامه شرق گفت: روش روزنامه شرق در مصاحبه‌ با این افراد خط مشی درستی نیست چرا که  آزادی روزنامه شرق در زمینه نوشتن به برکت نظام اسلامی است.

 

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم سیاه‌نمایی در مسائل کشور اظهار داشت: این نظام برآمده از خون شهدا و فداکاری این ملت است.

 

رهبر تأکید کرد: انتقاد اگر منصفانه و راهگشا باشد درست است اما اگر تخریبی باشد راه به جایی نخواهد برد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه اقدمات، ریشه در افراط روزنامه شرق دارد و در پیش گرفتن راه افراط برای کشور زیان بار است.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، انتقاد را منصفانه و راهگشا دانست و گفت: اقدام روزنامه شرق ریشه در تفکر سیاه‌نمایی دارد و مشی تخریب، روش صحیحی نیست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ چرا روزنامه شرق، افراد مسئله‌دار و ضد نظام را که همواره بر کشور و نظام اسلامی می‌تازند را بزرگ جلوه می‌دهد


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.