مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزارشد

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزارشد

نخستین جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت در سال جاری با حضور نمایندگان تام الاختیار تمامی اعضاء و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رییس مجمع عمومی این شرکت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس «مجید خباز» مدیر کل دفتر هیأت مدیره و مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود: در این مجمع عملکرد یکساله شرکت ارتباطات زیرساخت  ،ارزیابی وتایید شد.

وی افزود: به دنبال اصلاح و بازنگری در مفاد اساسنامه بر اساس ماده ۱۰ اساسنامه ترکیب جدید اعضای مجمع عمومی از ۳ عضو به ۵ عضو تغییر یافت و اولین جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار تمامی اعضاء و وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات  به  عنوان رییس مجمع عمومی   برای بررسی صورتهای مالی و عملکرد سال ۱۳۹۰ در ۲۶شهریور۹۱  تشکیل شد.

ایشان  با اشاره به این نکته که در این جلسه به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای جدید  مجمع با شرکت ارتباطات زیرساخت گزارش کاملی از حیطه اختیارات، برنامه ها و اهداف به همراه عملکرد شرکت به حاضران ارایه شد،افزود:  در این جلسه صورتهای مالی و عملکرد سال ۹۰ بررسی گردید که در مجموع با توجه به آن که تمامی وظایف و برنامه ها مطابق اهداف پیش بینی شده  محقق شده است عملکرد سال ۹۰ از سوی مجمع عمومی صاحبان سهام تائید و تنفیذ شد.

مدیر کل دفتر هیأت مدیره و مدیر عامل  شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: تحقق تمامی برنامه ها و عملکرد مثبت شرکت طی سال مالی گذشته  با همت و تلاش تمامی همکاران صورت پذیرفته  که  نشان از تعهد و همکاری صمیمانه در خانواده بزرگ شرکت ارتباطات زیرساخت دارد.

 وی در ادامه  با اشاره به  سرفصل برخی مصوبات مجمع عمومی صاحبان سهام  شرکت ارتباطات زیرساخت  گفت  تامین و جذب نیروی انسانی متخصص، کمک به صندوق پس انداز کارکنان ، انتشار اوراق مشارکت و پرداخت پاداش به کارکنان و …  از جمله مصوبات این نشست بود که  پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم  و با نظر معاون محترم  وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیر عامل در  این شرکت موعد مقرر اجرایی خواهد شد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.