مجمع عمومی کانون فیلمنامه‌نویسان لغو شد

رئیس شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران جلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم را ملغی اعلام کرد.

به گزارش هنز آنلاین، جلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم کانون فیلمنامه نویسان که قرار بود روز دوشنبه مورخ ۲۴/۷/۹۱ برگزار شود، ملغی اعلام شد و طبق اعلام این کانون، دلائل آن متعاقباً به اطلاع اعضا خواهد رسید.

سیدعلیرضا سجادپور معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی در این ارتباط در گفتگویی عنوان کرده است، اساسنامه مصوب و قانونی مجمع فیلمنامه‌نویسان به تصویب مرجع قانونی که وزارت ارشاد رسیده و از تاریخ تصویب این اساسنامه که چند روز پیش بود تنها مجمع و کانون صنفی قانونی برای فیلمنامه‌نویسان صرفا همین مجمع فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران با اساسنامه قانونمند است.

وی افزود: صراحتا اعلام می‌کنم به‌عنوان مرجع ذیربط قانونی پس از تصویب این اساسنامه که صورت گرفته است‌، برگزاری هر نوع تجمع صنفی در مورد فیلمنامه‌نویسان غیرمجاز و غیرقانونی تلقی می‌شود و عواقب قضایی و قانونی آن مستقیما برعهده برگزارکنندگانش خواهد بود.

در حالیکه یکی از بازرسان کانون فیلم‌نامه‌نویسان مجمع عمومی، ۲۴ مهر ماه این تشکل صنفی را به دلیل استعفای رییس این تشکل صنفی، فاقد وجاهت قانونی می‌داند اما حسین ایری بازرس اول تاکید دارد که استعفای رئیس این کانون هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته است و مجمع عمومی قطعا باید برگزار شود.

پایان پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.