مجموعه‌‌ای از زندگی امام علی النقی (ع) ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، متن نامه این کاربران به رئیس رسانه ملی به این شرح است:

همانطور که مستحضرید در روزهای گذشته جمع کثیری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی اقدام به برگزاری “دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی” کردند. این دوستان در بیانیه خود برای آغاز طرح نوشتند”جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با توجه به ضرورت و اهمیت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در فضای مجازی تصمیم گرفتیم که از امکانات این فضا در راستای رسالت خود برای جامه عمل پوشاندن به این هدف مقدس استفاده کنیم.

انتخاب امام علی النقی (ع) برای شروع این حرکت به این دلیل بود که احساس کردیم در راستای معرفی ابعاد وجودی این امام همام از طرف ما کم کاری صورت پذیرفته است و معارف این امام عزیز آنگونه که بایسته و شایسته است در جامعه و بخصوص در فضای مجازی بیان نشده است.

این طرح که به شکل بی سابقه‌ای مورد استقبال خبرگزاری ها، سایت های خبری، وبلاگ ها و کاربران شبکه های اجتماعی افسران، فرندفید و گوگل پلاس قرار گرفت، با پیام دو تن از مراجع عظام تقلید و تایید این حرکت ها از سوی این بزرگواران پایان پذیرفت.

اما نکته حائز اهمیت در این طرح این بود که در این دهه هر یک از کاربران فضای مجازی خود را متعهد به مطالعه و تولید محتوا در رابطه با این امام همام می دید و بواسطه این محتواهای تولید شده، ابعاد شخصیتی بعضا مهجور مانده آن حضرت(متاسفانه حتی برای جامعه مذهبی کشور) معرفی شد و نیز انتشار یافت.

با توجه به عدم شناخت خوب و مناسب جامعه از زندگی عبادی و سیاسی و نیز معارف امام علی النقی (ع) از شما به عنوان رئیس بزرگترین رسانه کشور خواهشمندیم تا شما هم به این طرح بپیوندید و با ساخت یک سریال فاخر و تحلیلی به معرفی ابعاد وجودی آن حضرت بپردازید و با این کار فرصت را از تاریک دلانی که قصد سوء استفاده از این ناآگاهی مردم دارند را بگیرید.

بی تردید این کار شما در انتشار معارف این امام غریب از نگاه این امام و مادرشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها پنهان نخواهد ماند و ان شاء الله در درگاه احدیت نیز بی پاسخ نخواهد ماند.

والعاقبه للمتقین

شایان ذکر است در دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی سه خبرگزاری، یک روزنامه، بیش از ۵۰ سایت خبری، بیش از ۱۵۰۰ وبلاگ و هزاران کاربر فعال فضای مجازی مشارکت داشتند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.