مجموعه انیمیشن «مشاهیر ایران» در سیمای اردوی در شبکه سحر

سینما پرس-گروه تلویزیون/ مجموعه انیمیشن «مشاهیر ایران» در سیمای اردوی شبکه جهانی سحر تولید و پخش آن از این شبکه آغاز شده است.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، محمدرضا سعیدی تهیه کننده و کارگردان این مجموعه گرافیکی با اشاره به اینکه تولید این برنامه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و حدود ۴ ماه به طول انجامیده است، گفت: این مجموعه در ۱۳ قسمت ۳ دقیقه ای و در قالب موشن گرافیک به معرفی مشاهیر و متفکران ایرانی قرون گذشته و معاصر می پردازد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در این برنامه، بیوگرافی بزرگان ایران زمین با نگاهی جدید و به صورت گرافیک کامپیوتری همراه با نریشن به تصویر کشیده شده است، افزود: بوعلی سینا، خوارزمی، ابوریحان بیرونی، شمس تبریزی، حافظ، مولوی، ناصر خسرو، شیخ بهایی، ابوسعید ابوالخیر، شیخ طوسی، فارابی، زکریای رازی و سعدی از جمله مشاهیر ایرانی هستند که در این برنامه معرفی می شوند.

وی در پایان از تولید سری دوم این برنامه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: میثم رضاخان ترجمه و گویندگی متن این برنامه را بر عهده داشته است و محسن ترابی (صدابردار)، داریوش شفیعی(گرافیست) و امین هاشمی و محمد سلمانی(انیماتورها) دیگر عوامل تهیه این مجموعه هستند.

مجموعه «مشاهیر ایران» دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۴:۴۵ به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۹۲۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.