مجموعه شعر «اصلا مهم که نیست» انتشار یافت

۱۴اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کتاب که گزیده‌ای از شعرهای پس از سال ۸۸ شاعر را شامل می‌شود، برخلاف مجموعه شعر پیشین بهرامی با نام «وقتی که برف می‌بارد» که تم عاشقانه داشت، به حال و هوای اجتماعی و حتی سیاسی هم ورود یافته است.
 

علیرضا بهرامی دربارهٔ این شعرها گفته است: «وقتی در شهری مثل تهران زندگی می‌کنیم، نمی‌شود که شاعر تمام صداقتش را زیرپا بگذارد و به شکلی مسخره از حوض فیروزه یا کمان ابروی یار صحبت کند. او می‌تواند این موضوعات را آرزو کند، اما اگر همه روایت‌اش به این سمت برود، توهم ایجاد می‌کند.»


 

او می‌افزاید: «من به شخصه، خودم موافق وا دادن در برابر این تلخی‌ها نیستم ولی بویژه در زبان شعر می‌توان به نوعی تعادل رسید که در آن، هم از ترور و مرگ سخن گفته شود و هم از دوست داشتن و زندگی کردن.» 

 

در مجموعه شعر «اصلا مهم که نیست»، علاوه بر ۵۰ شعر سپید، ۱۰ شعر نیمایی هم با رویکردهای تازه و در فصلی با عنوان «صدای باستانی سکوت» انتشار یافته است.
 

مجموعه شعر «اصلا مهم که نیست» در ۸۸ صفحه و شمارگان ۱۱۰۰ نسخه با قیمت چهار هزار تومان ازسوی نشر آموت عرضه شده است.
 

از علیرضا بهرامی قرار بود مجموعه غزل «غم صدای تو یعنی…» هم در نمایشگاه کتاب امسال ازسوی نشر نیماژ عرضه شود که بنا بر اعلام ناشر، مجوز نشر آن پس از گذشت چند ماه، بلاتکلیف مانده است.
 

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.