مجموعه فیلمنامه های برگزیده جشنواره های منطقه ای سینمای جوان از ابتدای سال ۹۰ منتشر می شود

همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران :

همزما با برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛ مجموعه فیلمنامه هایی که در جشنواره های منطقه ای این انجمن از ابتدای سال ۹۰ در مجموعه ای منتشر می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به نقشی که فیلمنامه به عنوان بذر تولید یک اثر فاخر و ماندگار دارد، این انجمن همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مجموعه ای شامل فیلمنامه های برتر جشنواره های منطقه ای سینمای جوان از ابتدای سال ۹۰ شامل جشنواره الموت – قزوین، کوسالان – سنندج، لیان – بوشهر، اترک – خراسان شمالی ، افلاک – خرم آباد، دنا – کهکیلویه و بویر احمد و همچنین چهارمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین – اسفند ۱۳۸۹ را در مجموعه ای با عنوان ” فیلم نوشت ” منتشر می نماید.
این کتاب در قطع خشتی و به شکل سیاه و سفید با مدیرمسئولی “هاشم میرزاخانی” و زیر نظر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران  منتشر خواهد شد و  در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در پایان روابط عمومی انجمن اعلام کرد، اولین مجموعه فیلمنامه ها در سال ۱۳۸۷با عنوان در گلستانه و دومین سری آن در سال ۱۳۸۹ با عنوان مشق خیال وارد بازر نشر شد که ” فیلم نوشت”  سومین سری از مجموعه فیلمنامه های برگزیده است که به مناسبت برگزاری “بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران” منتشر می شود.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۱۰ تا ۱۶ مهر ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.