مجموعه ورزشی پیام وزارت ارتباطات به پرسپولیس واگذار شد!

۰۵ تیرماه ۱۳،

طی تفاهمی بین وزارت ارتباطات و باشگاه پرسپولیس مجموعه ورزشی باشگاه پیام به مدت ۳ سال توسط باشگاه پرسپولیس مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و آکادمی پیام پرسپولیس جایگزین باشگاه پیام خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار فارس، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات در باشگاه پرسپولیس امروز برای استفاده از امکانات باشگاه ورزشی پیام و ایجاد آکادمی پیام پرسپولیس تفاهم‌نامه امضا کرده است.
 
بر اساس این قرارداد به مدت ۳ سال بهره‌برداری از مجموعه ورزشی پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به باشگاه پرسپولیس واگذار می‌شود.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه مدیریت و کار از مجموعه ورزشی پیام خواهند بود و مدیریت فنی و اجرایی آکادمی پیام پرسپولیس برعهده پرسپولیس است.
 
محمد رویانیان در خصوص سبب این تصمیم گفت: طبق روش باشگاه‌های بزرگ دنیا هر باشگاه باید دارای اقتصاد پویا و درآمدزا باشد و بتواند برنامه‌های توسعه‌ای خود را تقبل کند.
 
رویانیان همچنین از افتتاح دانشگاه پرسپولیس در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: این دانشگاه در محل دانشگاهی که سابقا در وزارت ارتباطات وجود داشته مستقر می‌شود و از پاییز امسال هزار دانشجو در ۱۷ رشته از جمله خبرنگاری ورزش و فوتبال پذیرش خواهد شد.
 
رویانیان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که پرسید آیا با تفاهم بهره‌برداری ۳ ساله پرسپولیس از مجموعه پیام، امکان استفاده عموم مردم از این ورزشگاه از بین می‌رود، گفت: خیر مانند قبل کارکنان وزارت ارتباطات و عموم مردم می‌توانند در کنار باشگاه پرسپولیس از این مجموعه استفاده کنند.
 
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در خصوص میزان قرارداد واگذاری امکانات مجموعه ورزشی پیام وزارت ارتباطات به پرسپولیس و منفعت این کار برای وزارت ارتباطات گفت: فعلا مبلغی در قرارداد آورده نشده و درآمد حاصله بین وزارت ارتباطات و پرسپولیس تقسیم خواهد شد.
 
در این مراسم همچنین محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها تأثیرگذار است که یک نمونه از این تأثیرگذاری پیروزی مقابل تیم کره جنوبی و صعود به جام جهانی است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر خاطره‌ای از فوتبال گفت: در زمان صعود ایران به جام جهانی و پیروزی مقابل آمریکا من در کره بودم و صبح فردای آن روز وقتی به محل کار رفتم چند سبد گل مقابل در محل کار دیدم.
 
وی ادامه داد: آن سبدهای گل از طرف سفرای بعضی کشورها از جمله یونان بود که آنها نیز از پیروزی ایران مقابل آمریکا خوشحال شده بودند.
 
نامی گفت: در ایران تیم‌های فوتبال ارزشمندی وجود دارد که پرسپولیس و استقلال از جمله آنها است، اما پرسپولیس به سبب قبل درخشان و قهرمانان بسیاری از جمله آقای پروین، استیلی و دایی که به جامعه تحویل داده طرفداران بسیاری در ایران و خارج از ایران دارد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: به این سبب با آقای رویانیان صحبت کردیم تا از امکانات بزرگ و وسیع مجمعه ورزشی پیام که دارای رشته فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی است برای تقویت تیم پرسپولیس استفاده کند.
 
دلایل واگذاری باشگاه پیام به پرسپولیس
وزیر ارتباطات با اشاره به واگذاری بهره‌برداری سه ساله مجموعه پیام به باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما از این اقدام این بوده که از پتانسیل آموزشی فوتبال پرسپولیس برای قوی‌تر شدن باشگاه پیام و افزایش درآمد آن استفاده کنیم.
 
 
صبح امروز با امضاء ‌تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهره‌برداری از مجموعه ورزشی پیام وزارت ارتباطات به مدت سه سال به باشگاه پرسپولیس واگذار شد تا از این پس آکادمی تازه تأسیس شده پیام پرسپولیس جایگزین باشگاه پیام شود.
 
محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران گفت: کاری که امروز با باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد، برای قوی‌ترین کردن باشگاه پیام بوده است.
 
وی گفت: با این تفاهم‌نامه قصد داشتیم تا از زمینه آموزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس برای قوی‌تر کردن باشگاه پیام استفاده کنیم و این کار منجر به افزایش درآمد بیشتر باشگاه پیام برای دو طرف تفاهم خواهد شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از راه‌اندازی مهمترین شهرک ICT ایران در استان البرز خبر داد و گفت: برنامه‌های احداث این شهرک در حال تدوین است و از حدود ۶، ۷ ماه پیش در این خصوص تصمیم‌گیری و مطالعه شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.