مجموعه ۱۰ جلدی قصه منظوم کودک به قلم افسانه شعبان نژاد

۰۹م اسفند ،

افسانه شعبان نژاد شاعر کودک و نوجوان از انتشار یافتن مجموعه قصه منظوم ده جلدی اش؛ «هاپول و گرگ و گله» برای گروه سنی کودک به همت دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و انتشار یافتنات سوره مهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، افسانه شعبان نژاد شاعر و نویسنده کودک و نوجوان ضمن اعلام این خبر دربارهٔ مجموعه شعرش گفت: این مجموعه با عنوان کلی «هاپول و گرگ و گله» دارای داخل مایه طنز است که ده قصه منظوم را شامل می گردد.

وی با بیان اینکه بین قصه های این مجموعه ۱۰ جلدی پیوستگی و ارتباط وجود دارد، افزود: داستان این مجموعه دربارهٔ یک سگ گله خیالباف است و هر یک از داستان ها عنوان ویژه خود را دارد که در هر یک شخصیت های تازهی به شخصیت های اصلی و ثابت داستان اضافه می شوند.

این صاحب نظر ادبیات کودک و نوجوان که خود یکی از اعضای بخش کارشناسی پروژه بزرگ ادبی کودک در دفتر ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار کرد: آثاری که برای این پروژه ارسال شد از کیفیت خوبی برخوردار بودند و از این رو آثار بسیاری هم در زمینه شعر و هم داستان برای انتشار یافتن تصویب شدند.

وی ادامه داد: در بخش کارشناسی آثار سخت گیری های بسیاری داشتیم و هدفمان از این سخت گیری ها تصویب آثار با کیفیت و حرفه ای بود؛ فکر می کنم آثار تصویب شده آثار خوب و ارزشمندی در زمینه ادبیات کودک و نوجوان باشد.

این کارشناس ادبیات کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد که انتشار یافتن آثار پروژه ادبی کودک دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری بتواند کمبود های موجود در این عرصه را جبران کند.

شعبان نژاد در پایان از نگارش یک مجموعه ۱۰ جلدی دیگر برای گروه سنی خردسال با عنوان «بازی، شعر، نمایش» خبر داد که آن هم قرار است توسط دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری منتشر شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.