مجهزترین بیمارستان جنوب کشور افتتاح می‌شود

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مجهزترین بیمارستان منطقه جنوب و یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور روز شنبه با حضور محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از وب دا؛  بیمارستان شهدای خلیج فارس استان بوشهر شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح می گردد.

براساس این گزارش تفسیری، این بیمارستان با مساحت ۲۲ هزار و پانصد متر زیربنا در هفت طبقه احداث شده است و حاوی ۲۰۰ تختخواب، شامل ۴۰ تخت ویژه است که با iبهره‌برداری از آن بسیاری از اعزام‌های پیشی بیماران iبه استان‌های همجوار که مشکل همیشگی حوزه درمان بوشهر بوده است، جلوگیری خواهد شد.

بر پایه این گزارش تفسیری، بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر مجهز iبه پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا از برندهای معتبر است که با وجود فضای بسیار خوب بیمارستان و جذب نیروهای تازه تحول بزرگی در خدمات درمانی در استان بوشهر صورت می گیرد.

گفتنی است: این بیمارستان از مصوبات مسافرت هیأت دولت iبه استان بوشهر است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۵ آغاز شد و هم‌اکنون آماده iبهره‌برداری است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.