مجوز تصویربرداری در اماکن عمومی صادر می گردد

۳۰ آبان ،

با همکاری موسسه ناجی هنر، برای فیلمسازان متقاضی شرکت در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران مجوز تصویربرداری در اماکن عمومی صادر می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ فرجاد خوشبین، دبیر جشنواره با بیان این مطلب گفت: از آنجا که بسیاری از مراجعه کنندگان و متقاضیان ارسال اثر در جشنواره برای ساخت فیلم در مکان های عمومی با مشکل مجوز روبرو بودند، طی مذاکراتی که با موسسه ناجی هنر صورت گرفت مقرر شد که با معرفی نامه این جشنواره و در کمتر از یک ساعت مجوز تصویربرداری برای متقاضیان صادر شود.
وی یادآور شد: متقاضیان می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر، متن تایپ شده فیلم نامه(داستانی) و طرح(مستند) به دبیرخانه مراجعه کرده و با دریافت معرفی نامه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
خوشبین تصریح کرد: متقاضیان شهرستانی هم می توانند از طریق معاونت اجتماعی ناجا در شهرستان خود و یا موسسه ناجی هنر در تهران اقدام کنند. این دوستان باید مدارک مورد نیاز را از طریق دورنگار یا ایمیل برای دبیرخانه ارسال کنند تا از طریق جشنواره به نهاد موردنظر معرفی شوند.
دبیرجشنواره فیلم و عکس همراه تهران در خصوص صدور مجوز برای عکاسی نیز افزود: بشرکت کنندگان در جشنواره ، علاقه مند به ساخت فیلم و عکاسی از آیین های مذهبی محرم و صفر می باشند از این رو هماهنگی های لازم برای اخذ مجوز عکاسی نیز صورت گرفته و متقاضیان می توانند معرفی نامه لازم را از دبیرخانه دریافت کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.